Microsoft stopt grote Windows 10-update na meldingen van verwijderde bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hier is deze te gebruiken dus ..onder vind er geen problemen mee ...ik had deze vroeger al geinstalleerd maar nooit eerder gebruikt en diende weer via de store te installeren ..
 
Qtex;n235970 zei:
starmaker ja je doe er goed aan om deze op te halen ...hier was het hetzelfde liedje ook hier was de build 17763.134 al aanwezig van 4 oktober ..deze KB4467708. geeft welliswaar dezelfde build maar heeft tal van verbeteringen mee.

Momenteel steek ik al op build 17763.194. Heb kort na elkaar 2 updates gekregen vorige week.
winversie.png
 
Ik gebruik regelmatig MP3Gain om het volume van diverse muziekbestanden gelijk te zetten. Werkt ook niet meer. Program aanstippen en gaat naar Windows Installer en die begint met te zoeken in Office. Loopt uiteindelijk vast.
 
denkelijk dien je deze opnieuw te installeren ...je vermeld dat je deze regelmatig gebruikt ...wel Windows 10 ruimt progjes op die haast zelden of nooit gebruikt worden en dit om ruimte vrij te maken ...dit is een instelling dat ook kan aangepast worden ...hier werkt mp3gain dus wel maar het feit dat deze bij u gaat zoeken in de Office vind ik al raar ...heb jij dit dan zo ingsteld .
 
Qtex;n237405 zei:
denkelijk dien je deze opnieuw te installeren ...je vermeld dat je deze regelmatig gebruikt ...wel Windows 10 ruimt progjes op die haast zelden of nooit gebruikt worden en dit om ruimte vrij te maken ...dit is een instelling dat ook kan aangepast worden ...hier werkt mp3gain dus wel maar het feit dat deze bij u gaat zoeken in de Office vind ik al raar ...heb jij dit dan zo ingsteld .

Neen, ik denk dat er iets mis is met mijn Windows installer.
 

Bijlagen

  • photo18671.jpg
    photo18671.jpg
    34 KB · Weergaven: 61
  • photo18672.jpg
    photo18672.jpg
    67.8 KB · Weergaven: 84
Qtex;n237410 zei:
verklaar me eens waarom dat mp3gain de Office nodig heeft ...staan jouw mp3 dan in de cloud opslag !

Neen, helemaal niet. Ik heb daar ook geen verklaring voor. Gebruik ook geen Cloud.
Heb de install van hun site opgehaald en die doet het ook niet. Ze schrijven ook dat ge de full installer versie moet nemen indien er iets misloopt. Maar die vind ik dan niet.
Bij dergelijke programs sla ik de normale install op. Die werkt ook niet meer. Toen ik de app wilde openen na update Windows kreeg ik dezelfde meldingen als bij de herinstall.
Je schrijft dat Windows weinig gebruikte programs wist. Dit is dan een program die ik wel regelmatig (zeker wekelijks) gebruik.
 
ik heb hier de mp3gain-win-full-1_2_5 in mijn database zitten en zal je deze hier neerzetten zodat ook anderen deze kunnen ophalen..
 

Bijlagen

  • mp3gain-win-full-1_2_5.zip
    1.9 MB · Weergaven: 104
Qtex;n237413 zei:
ik heb hier de mp3gain-win-full-1_2_5 in mijn database zitten en zal je deze hier neerzetten zodat ook anderen deze kunnen ophalen..

Gedownload en niet werkend. Ligt helemaal niet daaraan. Enkel die 1809 is een vervloekte download. Wilde op mijn bureaublad een map aanmaken. Wat denk je????? Werkt ook niet meer.
Ik denk dat ik een herinstal zal moeten maken van Windows. Blijkbaar zal ik nog zaken tegenkomen die niet werken. Hoe kan ik nu die versie vervangen? Maar dan met de 1809 er opnieuw op. Zal toch na verloop van tijd anders terug updaten.
Laatste copy van schijf is 13 dagen oud en al heel wat bijgekomen. Zou dat liefst vermijden.
 
het ligt zeker niet aan versie 1809 want ik kan hier probleemloos een nieuwe map aanmaken op het bureaublad als ook nieuwe zelf aangemaakte snelkoppelingen zijn geen probleem …
heb je geen herstelpunten ...normaal als deze optie aanstaat dan word er zo goed als dagelijks een herstelpunt aangemaakt ..
let op : sinds versie 1803 dien je op te starten vanaf een herstel opstart usb stick of cd wil je een herstelpunt kunnen gebruiken ...start je deze vanuit Windows zelf geeft deze een foutmelding ..
éénmaal opgestart in de herstelomgeving na het ingeven van land/taal kies je dus "Systeemherstel "
Ashampoo_Snap_woensdag 28 november 2018_11h40m01s_001_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan