Status
Niet open voor verdere reacties.

Quit

Steunend lid
Vip Lid
windows-home-server-20114.png
Wil je deze besturing eens On The Cloud proberen dan kan dat hier met deze demo. http://online.holsystems.com/Softwa...2011&auth=none&src=SBS&altadd=true&labid=2909

Je hoeft niets te installeren, behalve een klein programmatje ( Launchpad ) om dit mogelijk te maken.Als alles gelukt is, kom je op een scherm waarbij je rechts een Client en de Server ziet staan.
De Client is een Windows 7 Ultimate versie die natuurlijk ook uit te testen is. Het wachtwoord is pass@word1

Maar het is leuker om eens naar deze Server besturing te kijken. Klik in het rechterscherm eerst op Click Ctrl-Alt-Del waarna je het wachtwoord kan ingeven. Ook hier is het wachtwoord: pass@word1
Ga daarna meteen naar het Dashboard en je kunt hier 2 uur spelen met de Demo.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja, Server 2011 is de nieuwste besturing van Microsoft speciaal voor servers.

Wat ik geplaatst heb is een demo om in de cloud eens te kijken hoe het er uit ziet. Online dus.

Als je deze besturing wilt kopen, hij is niet duur. Ik dacht gelezen te hebben onder de 100 euro.
 
ik heb het gedownload op een usb stick max6.35 gb morgen proberen
 
aan pluis. vraagje? kan je deze naast win7 zetten of niet. is deze niet bestemd voor een bedrijf? graag info
 
Ja hoor, deze is naast elke andere besturing te installeren, alleen zie ik de reden hier even niet.
Een server is bedoeld om 24 uur per dag aan te staan, dus sluit je deze niet af om een andere besturing op te starten. Tenzij het voor testdoeleinden is natuurlijjk.
 
ik wil deze eens installeren maar niet de bedoeling om win7 eraf te gooien. wil deze gewoon eens uitproberen vandaar mijn vraag aan u.
 
ik wil deze eens installeren maar niet de bedoeling om win7 eraf te gooien. wil deze gewoon eens uitproberen vandaar mijn vraag aan u.

Je kan een Virtual Machine omgeving maken hiervoor. Mogelijke applicatie software hiervoor: VMWare Player, Oracle VirtualBox, Microsoft Virtual Server,...
 
Zoals DDragon zegt kun je deze in een virtuele omgeving installeren, dit kost je wel wat snelheid. Of in een dual boot op een andere partitie. Let wel op dat je dan de juiste partitie kiest.
 
wat voor een ram tam is dat. deze installatie is in een paar stappen toen stap 1 voltooid was kwam je in stap 2 terecht daar liep het al sloot toen hij vroeg om een migratiebestand voor sbb servers via dvd of stick toen ik deze niet had heb ik de installatie moeten afbreken.
 
wat voor een ram tam is dat. deze installatie is in een paar stappen toen stap 1 voltooid was kwam je in stap 2 terecht daar liep het al sloot toen hij vroeg om een migratiebestand voor sbb servers via dvd of stick toen ik deze niet had heb ik de installatie moeten afbreken.

Heb je een originele licentie ?
 
nee was een trial 90 dagen proefversie daarna moest je het aankopen of verwijderen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan