Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo ik heb en vraagje als ik e-mails krijg kan ik de meeste niet open maken dat is dan en foto of en filmpje vroeger had ik dit niet
maar ik heb nieuwe home er laten opzetten en ik weet dat het in mijn instelling zit maar ik weet niet waar dank u groetjes orkaan;)
 
zal waarschijnlijk aan de instellingen van je beveiliging liggen in outlook express zelf iets minder scherp instellen kan je probleem waarschijnlijk verhelpen (gt)
 
(ca) hallo tof dat jullie zo reageren ik heb dat allemaal gedaan wat jullie vroegen
maar toch gaat het niet ik heh het eens afgeshreven; het geselecteerde bestand
heeft een extensie pps die niet wordt herkend door media player,
kan het bestand niet afspelen mogelijk biedt de speler geen ondersteuning
voor het bestand type of de codec die is gebruik om het bestand te comprimeren

maar ik heb het al eens met en andere plaiyer zoals wimap en vlc
de vraag is kunnen jullie nog en tip geven alvast bedankt;) groetjes
 
Laatst bewerkt:
(ca) hallo tof dat jullie zo reageren ik heb dat allemaal gedaan wat jullie vroegen
maar toch gaat het niet ik heh het eens afgeshreven; het geselecteerde bestand
heeft een extensie pps die niet wordt herkend door media player,
kan het bestand niet afspelen mogelijk biedt de speler geen ondersteuning
voor het bestand type of de codec die is gebruik om het bestand te comprimeren

maar ik heb het al eens met en andere plaiyer zoals wimap en vlc
de vraag is kunnen jullie nog en tip geven alvast bedankt;) groetjes

Een pps bestand kan je wel niet afspelen met media player.
Dit is een bestand die je alleen kan openen met powerpoint.
 
(pop) hallo ik dank jullie ik had inderdaad geen pouwerpoind en ik dacht dat dit allemaal geinstaleert
was als je en nieuwe home op je computer plaatst zodus dit werkt maar filmpjes dat weet ik nog niet
of moet ik nog iets instaleren alvast bedankt jullie zullen nog van mij horen wandt ik moet nog allles leren
en je weet hoe dat gaat ben ik blij pctuts ondekt heb(ca)
 
(pop) hallo ik dank jullie ik had inderdaad geen pouwerpoind en ik dacht dat dit allemaal geinstaleert
was als je en nieuwe home op je computer plaatst zodus dit werkt maar filmpjes dat weet ik nog niet
of moet ik nog iets instaleren alvast bedankt jullie zullen nog van mij horen wandt ik moet nog allles leren
en je weet hoe dat gaat ben ik blij pctuts ondekt heb(ca)

PowerPoint is geen onderdeel van Windows maar van Microsoft Office.
Het is dus geen gratis programma. U kunt natuurlijk altijd de PowerPoint Viewer downloaden. Deze is wel gratis en u kunt er PowerPointvoorstellingen mee bekijken.
 
haal eens een codecpack af van het net zoals divx 6.1 en installeer deze daar zitten de meest recente codecs wel in hoor en zul je normaal je filmpjes kunnen afspelen wat je ook kan doen is bs player instaleren deze neemt automatisch films aan en heeft al redelijk wat codecs in het proggie zelf zitten
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan