Status
Niet open voor verdere reacties.

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Ik zie in 'Deze PC, de schijf met juiste nummer, maar zonder de naam. Alléén G - lokale schijf.
Maar: ik kan ze niet benaderen en in Schijfbeheer is er helemaal niets te zien.

Het is een back-up schijf en gelukkig niet mijn eerste externe schijf.

To twee vroegere Image/schijkopies teruggezetten en het hielp niets.

Hoe krijg ik dat goed of is mijn schijf overleden?

Geniet toch eerst een beetje van de zon, tenzij je toch achter je Pc zit...

WW
 
Ik heb deze morgen de verdachte externe schijf bij mijn buur aan hun PC gekoppeld.

Jammer genoeg het zelfde resultaat: wel een geluidje, ook de melding 'lokale schijf', maar geen naam wel de G:-schijf; voor de rest niets.
Soms lukt het om rechts te klikken en 'eigenschappen' te openen en dan staat er 0.00 kB. Daarna een venstertje dat de schijf niet te benaderen is.
Ik heb de schijf eens opengedaan, maar is zie niets dat losgekomen is.

Is deze schijf overleden en ben ik mijn bestanden kwijt. Het was gelukkig een back-up schijf; mijn eerste schijf doet het nog goed.

Nog hoop?

Is deze schij
 
je zegt dat je bij de eigenschappen van de schijf 0.00kb vermeld zie staan !
wel dan denk ik eerder dat deze schijf een RAW indeling heeft verkregen en dat deze opnieuw te benaderen is mocht je deze eens formateren .
 
wou hetzelfde meegeven als Qtex , weliswaar zul je je gegevens kwijt zijn maar de schijf eens formatteren , als je het doet via Windows ( rechts klikken op de schijf en kiezen voor formatteren ) dan best het vinkje weghalen bij "snel formatteren"...
 
Ik heb de schijf eens opengedaan, maar is zie niets dat losgekomen is.

Wat is opengedaan? Als het is wat ik vermoed, dan is ze compleet naar de Filistijnen.
Heb je ze ontkoppeld van de bay, dan kan je met de bekende aansluitingen eens proberen. Je kan ze misschien ook eens intern aansluiten en zien of ze daar toegankelijk is. Is de kabel nog in goede staat?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan