Windows 7 Mijn upgrade van Windows7 naar Windows 10 blokkeert telkens

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn upgrade van Windows 7 naar Windows 10 blokkeert telkens in de "Second Boot" en meer bepaal in de Migrate Data
Ik heb al het herstel van Windows Update gedaan en mijn Eset Anitivirus uitgeschakeld
 
ik las in een artikel bij Clickx dat je steeds moet upgraden via een USB stick en niet online zoals ik altijd deed,heb een stick besteld en afwachten of het lukt.
Er staat ook dat je eerst de licentiecode van je Windows7 of 8 en 8.1 moet opzoeken omdat deze bij de upgrade gevraagd wordt,andere pagina's ivm upgrade spreken daar niet over
 
Tja, er is hier al alles over geschreven om het in goede banen te leiden maar wat ik aan al die antwoorden constateer is dat de tips en aanwijzingen niet worden gelezen.
Ik denk toch dat Clickx een serieus tijdschrift is en in hun stappenplan komt dit duidelijk voor
Mooi dat het bij Clickx wel wordt gelezen, daar dan maar de vragen laten beantwoorden in de toekomt, bespaard ons de moeite.
Er staat ook dat je eerst de licentiecode van je Windows7 of 8 en 8.1 moet opzoeken omdat deze bij de upgrade gevraagd wordt
Dat zo'n gerenommeerd en serieus tijdschrift dat grandioos fout heeft, bij een verse installatie op een W7/8.1 machine heb je de key nodig maar niet bij een upgrade.

Verder laat ik het voor wat het is, succes.
 
Blijkbaar denk je dat jij alleen de wijsheid in pacht hebt,als het toch zo gemakkelijk was waarom hebben velen problemen bij het upgraden?
Het is niet omdat iets 100 keren perfect verloopt dat het nooit fout kan gaan.
Je krijgt hier tientallen tips of redenen waarom het niet lukt,dus allemaal even zeker van hun gelijk.
Wat Clickx betreft ik krijg maandelijks een mail met daarin een bloemlezing van de artikels uit hun tijdschrift er is altijd 1 dat je volledig gratis kan lezen.
Deze maand ging het toevallig over dit onderwerp,dus heb ik het gelezen,omdat dit een serieus tijdschrift is en je nooit genoeg info verzamelt.
Ik heb jouw aanbeveling gevolgd,wel online gedownloaded en daar liep het telkens mis,bij Clickx staat duidelijk dat je via een USB stick moet werken.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan