Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb de laatste dagen vaak last van minidump-bluescreen-
Het volgend eheb ik kunnen achterhalen/

On Thu 1/08/2013 4:37:08 GMT your computer crashed
crash dump file: C:\Windows\Minidump\080113-34055-01.dmp
This was probably caused by the following module: ntoskrnl.exe (nt+0x75C00)
Bugcheck code: 0x50 (0xFFFFFFFFFFFFFFD0, 0x1, 0xFFFFF8000326D10D, 0x0)
Error: PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA
file path: C:\Windows\system32\ntoskrnl.exe
product: Microsoft® Windows® Operating System
company: Microsoft Corporation
description: NT Kernel & System
Bug check description: This indicates that invalid system memory has been referenced.
This appears to be a typical software driver bug and is not likely to be caused by a hardware problem.
The crash took place in the Windows kernel. Possibly this problem is caused by another driver that cannot be identified at this time.


Iemand een idee en oplossing.
 
eerder vermelde je al dat je de Advanced System Care had verwijderd van Iobit blijkbaar werd toen niet alles daarvan verwijderd ...
kijk eerst na via taakbeheer of er niets opgestart word met een vermelding naar Iobit achter gebleven onderdelen ...met name A.S.C.
in feitte kan je deze map C:\Program Files (x86)\IObit\Protected Folder\pffilter.sys gerust verwijderen indien er niets op de achtergrond draait van Iobit
**tip : blijf van de Iobit Software af ...
 
Ik zie dat Smart Defrag op de achtergrond werkt.
Als ik Protected Folder verwijder zal dat invloed hebben op dat programma???
Bestaat er soms een ander programma voor Smart Defrag.

Je tip zal ik zeker uit gaan voeren.
 
Smart Defrag is ook van Iobit dacht ik ...
er bestaan zeker nog ander fragmenteer software echter stel ik me de vraag waarom je deze niet van windows zelf gebruikt ....
en daarbij het is belange niet nodig om dit op een herhaaldelijke basis uit te voeren !
 
Ik wil Iobit verwijderen maar kan dit niet doen omdat ik als administrator moet aangemeld zijn.
Als ik rechtermuis klik zie ik nergens staan : uitvoeren als administrator.

Enig idee hoe ik het moet doen?
 
Ga naar start..alle programma’s ...bureau accessoires...
Rechter muis klik op de opdrachtprompt en uitvoeren als ADministrator
Vervolgens typ je in Opdrachtprompt: net user administrator /active:yes.
Meld je af en je ziet nu de verborgen administrator verschijnen ...( afmelden is niet afsluiten !!)

Mocht je later het account willen uitschakelen ..
kun je dit doen door de yes te veranderen naar no,
het komt er dan zo uit te zien: net user administrator /active:no.


opgelet : alles wat je doet met deze administrator kan enkel via deze administrator ook weer ongedaan gemaakt worden ....!!
 
Ik wil Iobit verwijderen maar kan dit niet doen omdat ik als administrator moet aangemeld zijn.
Als ik rechtermuis klik zie ik nergens staan : uitvoeren als administrator.

Enig idee hoe ik het moet doen?

Hoeveel accounts (gebruikers) staan er op je PC?
Aangezien je ons vertelt dat je account geen admin rechten heeft, moet er een andere gebruiker zijn die dit wel heeft.
 
Ik wil Iobit verwijderen maar kan dit niet doen omdat ik als administrator moet aangemeld zijn.
Als ik rechtermuis klik zie ik nergens staan : uitvoeren als administrator.

Enig idee hoe ik het moet doen?

Dit betekent dus, dat de persoon (gebruiker met administrator rechten) , bij het installeren van het programma , alleen hij/zij het programma mogen gebruiken en andere gebruikers op de computer niet. Volgens mij zal dit zijn reden hebben.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan