Mobistar prepaid ,sms via pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik moet niks hebben van Nokia of Ovi suite(mijn gsm-merk).Het was wel gemakkelijk sms via je pc.
Ik heb een bijkomende taak gekregen om mijn afgehandelde taken door te zenden via sms.Geen geprul met de kleine gsm-toetsjes liefst.
Zit zoiets bij mijn MS Office '10 pro of is het nog niet uitgevonden.
Dank voor suggesties .
 
Vroeger bestond het dat je gratis sms kon versturen langs de computer. Of dat nu nog bestaat daar heb ik mijn twijfels over. Nu kan je gratis sms versturen van af je gsm.
 
Find a Hosting Provider
Ik ben hier al geraakt.Belgium-Mobistar en dan nog eens kiezen ......
Bij Office 2003 had je MOSA om te sms'n.
Ik had nog een idee om via de Bleuthoot de gsm de berichten te laten versturen.Je hebt dan niet de derde partij voor de sms. Ik bezie het nog.
 
Als je telefoon ermee compatibel is, is die Nokia PC Suite nog niet eens zo'n gek idee: ik meen dat, wanneer je GSM verbonden is met je PC (kabel of bluetooth), je via Phone Editor de tekstberichten op je PC kan ingeven en verzenden.
 
http://www.pctuts.be/redirect-to/?r...kia.com/be-nl/support/product/nokia-pc-suite/ Nokia pc suite staat er op of stond er op.Gsm-nr kan ik niet meteen checken of het de huidige is.
Postvak-uit van de sms had de 4 belangrijke sms'n .Verbinding met mijn Outlook zit er ook bij.En de extra's ook.Een oude bekende.
Ik moet wel werken met de mini usb .De Bleuthoot vreet toch enkel maar batt telkens je dicht bij de laptop komt.
Ik moet toch maar 1 maal per week sms'n naar de baas,plug&play dan maar.
 
Ik moet niks hebben van Nokia of Ovi suite(mijn gsm-merk).Het was wel gemakkelijk sms via je pc.
Ik heb een bijkomende taak gekregen om mijn afgehandelde taken door te zenden via sms.Geen geprul met de kleine gsm-toetsjes liefst.
Zit zoiets bij mijn MS Office '10 pro of is het nog niet uitgevonden.
Dank voor suggesties .

Begrijp niet goed wat je wilt. De OVI suite geeft U alles en jij wilt het niet. Het is de perfecte oplossing voor hetgeen je wilt. Het probleem maak je volgens mij hier zelf.
 
Die OVI suite kon ik niet meer gebruiken,ww en gn en vergeten.Dus je verwijderd die en herinstalleert die.Telkens wou men dat oude ww en gn weten,hopeloos.
Nokia PC suite is goed genoeg.Sms typen en lezen,foto,muziek en video wat bewerken.
Omdat mijn Dell D830 via Dell Vista drivers W7 draait, geraakt Bleuthoot niet geïnstalleerd.
 
Ik ga de deksels op de potten laten.Nokia PC Suite is ok .
Wat ik wel ergens las is dat er gsm's zijn op basis van Windows met je Outlook samenwerken.(Smartphone denk ik).
Mijn oude gsm zijn 3,1MPX is nog goed genoeg.Ik had eerst wat geraadpleegd op het net.Kom je dan in winkel dan liggen er mega veel gsm's.Kies maar.De mijne lag onder de toog.
Dus men verkoopt eerst de oudere toestellen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan