Status
Niet open voor verdere reacties.

Mik

Medewerker
Forumleiding
We hadden ons klaargemaakt om te vertrekken naar het oudejaarsfeest.
We lieten het nachtlichtje branden, zetten het antwoordapparaat aan, hingen een handdoek over het kooitje van de parkiet en lieten de kat uit.
We belden een taxi ... en als deze er aan kwam gingen we naar buiten.
Van zodra we buiten kwamen schoot de kat terug naar binnen. We wilden haar niet binnen sluiten daar ze het op de parkiet gemunt had.
Mijn vrouw ging al in de taxi zitten terwijl ik achter de kat aan moest.
De kat rende de trap op en ik zette de achtervolging in.
Mijn vrouw, die in de taxi zat te wachten, wou niet dat de bestuurder wist dat het huis verlaten zou zijn vannacht.
Dus zei ze tegen de chauffeur : " Hij is nog even naar boven om mijn moeder een goede nacht te wensen ..."
Wat later dook ik uiteindelijk ook in de taxi : " Sorry dat het zo lang duurde" zei ik. " Maar die stomme trut had zich verstopt onder het bed.
Ik heb haar met een kapstok moeten porren om haar er onder uit te krijgen. Dan wou ze weglopen maar ik heb haar bij haar nekvel gegrepen.
Dan heb ik haar in een deken moeten draaien om te voorkomen dat ze me zou krabben !
Maar 't is gelukt, ik heb haar uiteindelijk beneden gekregen en in de kelder gezwierd ! Hopelijk schijt ze vannacht weer niet op de patatten !"

Er viel een oorverdovende stilte in de taxi ...
 
Ha ha :duimop:

Had je er een foto van gemaakt ?

Schoonmoeder.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan