Windows 10 Movie maker driehoekje met uitroepteken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faeskarel

Steunend lid
Vip Lid
Ik heb een filmpje gemaakt in movie maker, ik denk verkeerd opgeslagen.
ik wil het terug openen en krijg overal een geel driehoekje met uitroepteken in, alles terug opnieuw doen zeker?
wat is de betekenis van dat driehoekje?
Weet iemand zeker wat er moet gebeuren?
 
Ik heb een filmpje gemaakt in movie maker, ik denk verkeerd opgeslagen.
ik wil het terug openen en krijg overal een geel driehoekje met uitroepteken in, alles terug opnieuw doen zeker?
wat is de betekenis van dat driehoekje?
Weet iemand zeker wat er moet gebeuren?
Kan je een printscreen bezorgen van dat driehoekje?
 
welke Windows gebruik jij ..
weet dat de Windows movie maker een onderdeel is van de Windows Essentials 2012 en deze is niet meer beschikbaar als download.
Websites die gratis downloads van Movie Maker aanbieden, leveren niet het echte programma.
Bovendien kunnen deze downloads malware, virussen of verborgen kosten bevatten.

gebruik jij de Windows 10...
Probeer dan in plaats daarvan films te maken met de app Foto's die wordt meegeleverd met Windows 10.
De nieuwste versie van de app Foto's bevat de mogelijkheid om video's te maken en te bewerken met muziek, tekst, beweging, filters en 3D-effecten.
In Microsoft Store vind je meer apps voor het maken en bewerken van video.
 
een Tablet met de Windows 10 S heb ik hier al eens binnen gekregen ... het was dan ook een mis koop van de eigenaar want hij dacht geld uit te sparen ..
hij trachte er zelf software op te zetten maar dit ging volgens hem niet ..toen hij me daar over aansprak moest ik hem vertellen dat dat ook nooit de bedoeling is ..
ik diende hem er op te wijzen dat indien hij software er op wilde zetten dit altijd via de store diende te gebeuren..wetende dat er soms voor dient betaald te worden..
*conclusie : hij heeft de Tablet weggedaan en zich een Lenova laptop aangekocht .
 
De 'N' versie is bedoeld voor de Europese markt en daar hebben ze een aantal media gerelateerde apps uit weggelaten. Waarschijnlijk om de "vrije markt" of dergelijke rechtzaken... Dus in die versie gaat waarschijnlijk Movie maker net niet inzitten. Maw, vermijd zulke versies, want die bieden totaal geen meerwaarde. Integendeel dus.
 
Schermopname (512).png

Hier een printscreen, zaten al 28 fragmenten aan elkaar gemaakt en wil er nog enkele bij maken.
 
je gebruikt dus de Windows 10 weet dat je best een ander programma gebruik want de Windows Movie Maker word niet meer ondersteund .. reeds eerder al vermeld !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan