Movie maker

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik gebruik al jaren Windows Movie Maker voor het maken van filmpjes van foto's en video's. Ook nu ik W10 op mijn pc heb. Door allerlei onhandigheden heb ik nu movie maker van mijn pc verwijderd.
Wie kan mij helpen aan een link om de 'oude' movie maker opnieuw op mijn pc te zetten of een gratis programmaatje waarmee ik foto/video's kan samenvoegen tot een filmpje.
 
via de link hier haal je de Microsoft Essentials 2011 op ..
de Movie maker is daar een onderdeel van ..je kunt zelf bepalen of je al de onderdelen wilt installeren of enkel maar de Movie maker .
 
ik kan dit enkel nagaan op mijn virtuele Windows10 en ben deze aan het opstarten ..op mijn hoofd pc draait er namelijk al de movie maker en als ik deze Essentials 2011 opstart dan krijg ik de melding om eerst deze te verwijderen .. effe geduld dus ..
 
wel ik kon de essentials 2011 opstarten maar kreeg geen keuze mogelijkheid ook gaf deze de melding dat de installatie klaar was zag ik nergens een onderdeel van deze essential 2011 gelukkig vond ik in mijn database de Windows Essentials 2012 en hier kon ik dus wel aangeven om enkel de photoviewer & moviemaker te installeren en dit lukte dan ook... ook zijn deze te gebruiken ..


Ashampoo_Snap_zondag 16 december 2018_16h28m21s_005_.png

hier een dropbox link naar de wlsetup-nl.exe welke je de Windows Essentials 2012 geeft ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan