E-mail Mozilla - Mails van Firefox-Webmail naar Thunderbird mailbox

Status
Niet open voor verdere reacties.
Besten,

Ik werk als volgt :
* In FF open ik vooreerst "Webmail" en bekijk alle inkomende mails.
* Ik laat dan enkel diegene door naar mijn TH-mailbox die mij interesseren = "Postvak IN".
* Alle andere verwijder ik in "Webmail".

Ik heb 2 accounts op 2 verschillende namen :
* De 1ste op mijn naam : deze verloopt goed zoals hierboven beschreven en de behouden mails verschijnen in mijn TH-mailbox in "Postvak IN"

* De 2e op een andere naam :
--- Ik verkrijg daar mijn inkomende mails in.
--- Ik kuis die en de overgebleven verschijnen dan in mijn TH-mailbox - in "Postvak IN"
*********** Nu verschijnen die in mijn "Webmail" maar de overblijvenden verschijnen NIET meer in mijn TH-mailbox- "Postvak IN".
Ik doe nu het volgende :
* In mijn "Webmail" breng ik die dan over van "inkomende mails " van het 2e account naar de "Postvak IN" van mijn account.
* En dan verschijnen die in mijn mails in TH-mailbox "Postvak IN".

Wat moet ik nu weer aantippen en niet aantippen opdat dit terug zou keren naar het oude?

Flamingo
 
Denk dat ge zolang ge ze niet verstuurd naar Uw 2e mailbox, ze niet te zien zijn.
Maar begrijp totaal niet wat het nut hier van is. Je kan toch direct lezen wat je interesseert en wat niet. Je moet toch niets eerst deleten of opnieuw versturen.
 
@flamgen Je zit er op een niet correcte manier naar te kijken denk ik.

Er bestaat niet zo iets als een TH mailbox of een webmail mailbox ... Dat zijn gewoon 2 manieren om naar hetzelfde te kijken.

Uit je huidige opstelling is me wel het volgende duidelijk :
  • je hebt 2 mailaccounts en die bekijk je in webmail
  • je hebt ook Thunderbird geinstalleerd, maar daar heb je enkel de eerste als standaard mailbox staan.
Dat verklaart waarom de inbox van de tweede maar zichtbaar wordt in TH, als je de mails eruit naar de andere mailaccount versleept. Die 2de account ziet je TH immers niet ...