Status
Niet open voor verdere reacties.
Het kan hoor, maar ondanks de melding heeft het waarschijnlijk niets met updaten van Java te maken.
Het programma loopt naar mijn mening gewoon vast doordat er van alles in de Roaming map aanwezig s. Gewoon even deleten en het programma opstarten en kijken wat er dan gebeurd.

Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.
 
verwijder jouw versie dan eens want ik heb hier juist de gratis versie van de mp3rocket geinstalleerd vanaf deze download pagina en deze werkt dus gewoon zonder dat java aanwezig is op deze pc ... het betreft om de versie 2.5.8.6 te gaan .

*klik op de blauwe button om de gratis versie te downloaden .

Ashampoo_Snap_2015.11.07_17h58m09s_004_.jpg
 
das raar want ik heb wel degelijk de gratis versie ...denk dat jij op de verkeerde download button heb geklikt !
alhoewel ik vermelde dat je de blauwe moest gebruiken !
 
ok, maar als ik een nummer wil downloaden wordt ik steeds naar de pro-versie afgeleid en krijg ik beneden de melding "failed".

je heb gelijk , maar klik je op " try" dan kun je de gratis versie gebruiken ... dit is dus een kleine omweg !

laat je mp3rocket open staan in je taakbalk krijg je rechtstreeks de gratis versie te zien ..bij het opstarten via de snelkoppeling op je bureaublad .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan