Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb echt wel geprobeerd om die roaming map te vinden, maar dan kwam Qtex met zijn idee.
kijk maar eens op de C:\ Gebruikers> je eigen naam >AppData>Roaming>mp3RocketDownload
de AppData is een verborgen map deze moet je dus eerst te voorschijn halen via de optie verkenner ..

Ashampoo_Snap_2015.11.07_21h55m59s_007_.png
 
Aah ja Qtex, dat had ik even over het hoofd gezien. Hier staan op al mijn pc's altijd alle mappen en bestanden op weergeven.
Ik zou zelfs niet willen dat dit verborgen zou zijn want dan voel ik mee een beetje een invalide van mijn eigen pc.
 
ik heb het programma verwijderd en terug greïnstalleerd (met de blauwe knop!) en de aplication map leeggemaakt. als ik het programma opstart krijg ik toch steeds deze melding:
mp3rocket.jpg (= een printscreen)
positief: ik heb al een nummer kunnen downloaden.
 
de eerste keer dat je mp3rocket opstart krijg je dit scherm te zien ..je klikt dan op " try " en je kan het dan vervolgens ook gebruiken .
sluit je deze wederom volledig af krijg je weer dit scherm te zien maar laat je deze rechts in de taakbalk vermeld staan dan krijg je dit scherm niet meer te zien ..dit heb ik je eerder al meegedeeld !

rechtsklik op het icoontje van mp3rocket in de taakbalk en je kies " optie "
je kan hier het vinkje aanzetten om deze mee te laten opstarten met windows ...
dan heb je dit scherm niet meer !

Ashampoo_Snap_2015.11.10_22h04m19s_002_.png
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan