Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hey, op de pc in kwestie staat nog win vista, en als ik msn opstart (automatisch inloggen en opstarten is ingeschakeld) blijft hij bij "Opstarten . . ." en start dus niet op.
Edit: ok ik krijg dus weer een foutmelding . "kan dit installatiepakket niet openen. neem contact op met de leverancier van de toepassing om te controleren of het pakket een geldig windows-installer pakket is."
Start via de command prompt ook volgende regel (run as administrator): sfc /scannow
Ga nadien in deze log zien naar eventuele fouten: C:\Windows\Logs\CBS\CBS.LOG
Mogelijk zijn er windows systeem folders beschadigd...
Als er geen herstelpunt gevonden wordt zou je ook nog dit kunnen proberen.
Start de PC zonder de installie schijf in veilige modus en ga naar start en dan uitvoeren.
Geef hier het commando %systemroot%\system32\restore\rstrui.exe
Heb precies dat gedaan, maar hij kon het niet vinden. 'controleer of u het juist getypt heeft'.
de laatste mogelijke die ik wel kon toen ik het intypte was %systemroot%\system32\restore, dus zonder \rstrui.exe. Toen kreeg ik een soort kladblok ofzo.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.