Outlook MSOutlook 2016 door het beleid van uw organisatie kunnen we deze bewerking niet voor u voltooien

Status
Niet open voor verdere reacties.

J.W.

Steunend lid
Vip Lid
Vanaf heden krijg ik volgende melding als ik in een email op een link klik:


1603712208824.png
Iemand een idee wat er fout gaat?
 
Ik heb MSOffice Outlook 2016 terug ingesteld als standaard maar er veranderd niets. Ik blijf deze melding krijgen. Deze melding krijg ik ook op mijn andere email adressen. Getest met Edge, Chrome en Firefox als standaard browser. De meldingen blijven.
 
Bedankt voor de uitleg. Bij mij stond het woord: NoteProHTML

Ik heb dat veranderd in: htmlfile

Terug opgestart en een link willen openen.
Ik kreeg de melding (abonnement Nieuwsblad) dat ik mijn emailadres en wachtwoord moest ingeven.
Daarna heb ik de link kunnen openen, echter slechts 1 maal.
Nu werkt er geen enkele link meer maar ik krijg ook geen melding zoals tevoren.
 
Een paar minuten geleden kon ik geen enkele link openen en nu, zomaar, zonder iets te veranderen, werken alle linken terug normaal.


PhilipV en Knoet, bedankt voor het meehelpen.
 
Bij mij staat al jaren Opera ingesteld als standaardbrowser.
Met de problemen om een link te openen had ik achtereenvolgend Edge, Firefox en Chrome ingesteld als standaardbrowser.
Deze laatste stond nog ingesteld als standaardbrowser toen ik het register opende.
Bij "Waardegegevens" stond toen bij mij "NoteProHTML" ingesteld. Bij Knoet was dat "FireFoxHTML"
Welke "Waardegegevens" er origineel bij Opera stonden ingesteld weet ik niet. Ik heb bij het oplossen "NoteProHTML" veranderd in "htmlfile".
De standaardbrowser was toen nog Chrome. Ik heb toen éénmaal een link kunnen openen door er op te klikken. Daarna waren er geen reacties meer. Nog eens terug opgestart en bij het proberen om een linkt te openen kreeg ik de melding dat dit enkel "interactief" mogelijk was.

Ik heb toen Opera terug ingesteld als standaardbrower, terug opgestart en alle linken werkten terug.
Als "Waardegegevens" staat in Opera nog steeds "htmlfile".
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan