Muis!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb al verschillende mensen ,die problemen hebben met hun muis de laatste tijd ,die vliegt ineens over het scherm ,en is ineens weg
zelf heb ik het soms ook
heeft hier iemand een oplossing voor ?want das niet plezant
zou het kunnen dat dat aan een nieuwe update ligt,of wat ??:vraagteken:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zelf heb hier geen last van, kan zijn dat het aan de ondergrond ligt.
Als je nog een muis hebt met een balleke, moet je het balleke eens er uitdoen en de wieltjes kuisen.
 
neen het ligt niet aan het wieltje want das daar niet aan ,en ook niet aan de ondergrond ,met of zonder muismat ,ik vind het ook raar maar er zijn wel 5 van mijn vrienden die daar last van hebben waarvan 2 met een laptop ,maar dan met analoge muis?
 
ik heb daar ook last van op mijn laptop
maar als ik verander van plaats heb ik dat niet meer.
ik denk dat het meer ligt aan storingen van andere aparaten in de omgeving
ijzer,kabels,schermen, enz
 
Jakske gebruik jij soms VISTA want daar moet je een vista compatibele muis voor hebben sommige muizen werken niet met VISTA ,ik heb een thrust muis moeten terug inruilen voor een vista compatibele muis van microsoft.....raar maar waar hoor
 
neen niet de pc waar ik altijd mee werk mijn vertrouwelingske dus
maar niet ik alleen heb dit probleem ,nog vele anderen ook raar maar waar ook bij deze
ze schiet zo ineens naar omhoog, en over het bureablad, en doet rare kuren
zeker als ik met een spelletje bezeig ben verry slippery vroeger heeft er zo eens een frats bestaan slippery mouse ,awel zoiets is het
 
Is het een draadloze muis

Zijn de batterijen niet bijna leeg?
Staat er geen radio in de buurt sinds je de problemen kreeg?
Ligt er een draadloze telefoon in de buurt ?
Staan de muis instellingen nog juist ? snelheid van de muis bvb of staat de versnelling op maximum

Ander kan je de laatste nieuwe drivers eens proberen van je muis
 
neen geen apparatuur in het bijzijn
neen geen batterijen ,is met usb poort+ draadje
en ja de drivers zijn juist ingesteld en ja wa nog ,het is zeer raar ,heb het niet alleen zene vele onder mijn vrienden hebben hetzelfde probleem sinds een maand of 2 ?* 3
tja laat ze dan maar onozel doen die muis ,als ze daar content mee is :us4alldeuk:
 
muis werkt soms niet (sedert ik met vista werk)

muis werkt soms niet (sedert ik met vista werk)

Hallo,soms gebeurt het als ik mijn pc opstart dat mijn muis niet werkt(logitec mx laser 1000) en als ik dan mijn pc opnieuw opstart werkt hij wel ,soms gebeurt het ook al ik scroll dat hij weer omhoog gaat vanzelf .Met mijn oude pc had ik geen problemen met de muis

mvg Putskie
 
neen het ligt niet aan het wieltje want das daar niet aan ,en ook niet aan de ondergrond ,met of zonder muismat ,ik vind het ook raar maar er zijn wel 5 van mijn vrienden die daar last van hebben waarvan 2 met een laptop ,maar dan met analoge muis?
Troost U Jakske ik heb het hier soms ook ;)
De eene dag wel en de andere dag ni,aan wat het ligt weet ik ook begot niet.

SIMBA

N.B. en ik heb geen vista,ook geen wieltjes of balletjes :p
 
Met momenten heb ik dit ook voor, zowel op latop ( XP pro) of op vaste PC, met vervelende VISTA ULTIMATE64. zet dan mijn poes is achter pc, en opgelost is alles :taunt:; Waar het vandaankomt of hoe het komt weet ik niet. Ik heb nochtans alle updates en geschikte hardware.
 
Gewoon draadloos gaan gebruiken... nergens last van.
M'n logitech Marble
picture.php
begint zelfs te verkleuren van de slijtage (gebruik 'm al 'n jaar of 10) maar nooit dat soort problemen gehad, in XP of Vista.
Een keer weg gevallen na installatie van een of ander driver, terug geinstalleerd (Setpoint) weg probleem.
lamer.gif
 
Laatst bewerkt:
Of mijn muis een vistamuis is? denk ik niet.
Het is een thrust die ik kocht in de colruiyt voor 12 euro, met usb + kabeltje, en zonder balletje.
Ik heb enkel last van een springerige muis als de 2e muis, of tekenpen gelijkertijd aangesloten is.
Maar bij de meesten zal er maar 1 muis aangesloten zijn zeker
Hier werkt alles perfect, met win2000, xp en ook vista (vista werk ik dagelijks mee)
Ik heb ook alle updates, daaraan ligt het denk ik niet.
Hebben jullie al eens geprobeerd met andere muis?
Het kan bij laptop wel zijn dat de touchpad stoort terwijl je een gewone muis gebruikt, dan moet je die ergens uitzetten.

ach ja, nog vergeten vragen, zeg jakske, hebben die vrienden allemaal vista, en de overige mensen hier die dat probleem hebben?
Bij ghost is het ook op laptop met xp, dus weer niet van de daken schreeuwen dat vista niet deugt, dat zou wat overhaast zijn.
Wat rudy zegt zal voor sommigen wel kloppen denk ik.
In de winter is er altijd meer statis electriciteit, en het is de laatste maanden begonnen, dat lijkt me aannemelijk.

ps, ik zie hier net dat jakske en simba dat probleem vorig jaar ook al hadden, maar dat was met xp, zal nu weer hetzelfde zijn zeker? het was toen ook maart.
Dit is in elk geval geen nieuw probleem, zoveel is duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan