Muis!!

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb al verschillende mensen ,die problemen hebben met hun muis de laatste tijd ,die vliegt ineens over het scherm ,en is ineens weg
zelf heb ik het soms ook
heeft hier iemand een oplossing voor ?want das niet plezant
zou het kunnen dat dat aan een nieuwe update ligt,of wat ??:vraagteken:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb wel eens gehad dat de muis slecht reageerde, dat kwam door wat stof in het gaatje waar het oog zit (vroeger zou dat het balletje zijn geweest, ik weet ook niet hoe dat rode lichtje noemt dus noem ik het maar een oog).
Probeer eens een andere muis op andere ondergrond, het zal zichzelf wel uitwijzen.Om terug te komen op die statise energie uit rudy zijn reactie, kijk eens na (of vraag iemand) of de pconderdelen en de case alsook het stopcontact goed geaard zijn.
Laat eens de aardingspalen uitmeten van je electriciteitsnet.
Hier is alles nieuw en uitgemeten, booit last met electronica.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb ondervonden met een tablet met muis en pen, die via usb word aangesloten, dat ze sprongerig is op een oude pc die hier staat, en dit zowel met windows 2000 als met windows xp.
Vista kan er niet op wegens te oud en te licht.
Dit treed telkens op wanneer de usb tablet is aangesloten zonder besturingssysteem, waarna ik het systeem installeer.
XP is wat zwaar, dan 2000 opgezet, telkens met springende muis (tot 2cm), niet helemaal over het scherm.
Om dit te verhelpen moest ik enkel de muis aansluiten op een andere usb poort.
Ik werk nu 2 weken op die pc om hem uit te proberen en alles blijft in orde.
Misschien hebben jullie hier wat aan.
Mijn andere usb muis heeft daar geen last van, mijn oude wielmuis op ps2 poort ook niet, zal aan de muis zelf liggen.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan