na instal windows 7 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb vandaag windows 7 geinstalleerd op laptop alles ging goed tot hij voor de laatste keer moest herstarten. Toen kreeg ik zwart scherm met in de linker bovenhoek wit flikker streepje. Nog eens proberen installeren maar was zelfde.
De dvd van windows 7 is goed want deze heb ik al gebruikt voor op andere pc en werkte alles. Wie heeft er weet van dit probleem ?[OPLOSSING]
Is gelukt windows 7 teinstalleren.
Ik heb de bios geupdate naar nieuwe versie en probleem is verholpen.
Wil iedereen danken dat meehelpen zoeken heeft naar het probleem ;)

[/OPLOSSING]
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Had de laptop verbinding met internet tijdens de installatie?
 
een dvdspeler in een laptop is zwakker dan een normaale dvd speler dat komt omdat hij erg compact is maar het zou ook je hardeschijf kunnen zijn controleer je hardeschijf op fouten.

trouwens kan je laptop windows 7 wel aan wat voor systeem heb je
 
een dvdspeler in een laptop is zwakker dan een normaale dvd speler dat komt omdat hij erg compact is maar het zou ook je hardeschijf kunnen zijn controleer je hardeschijf op fouten.

trouwens kan je laptop windows 7 wel aan wat voor systeem heb je

Allemaal niets mee.
 
het kan zijn dat je laptop een bestandje niet ziet waardoor hij niet
opstart

trouwens waarom zou je windows 7 willen installeren op 22 oktober komt windows 7 op de markt
het kan ook zijn dat je video driver niet goed werkt dat lijkt er wel op
 
Laatst bewerkt:
Draai al 2 jaar met vista dus kan pc goed windows 7 aan.
Je moet de bronnen weten hee voor geen beta :p
 
ik denk echt dat je video driver niet goed werkt want anders krijg je toch niet een zwart scherm
 
Aan de drivers zal hret niet liggen.
Ivan heeft het over het zwart dosscherm net voor windows word geladen.
Van drivers is in deze fase nog geen sprake.
Hoewel het net op dit moment moet beginnen laden.
 
Laatst bewerkt:
oke nijltjeweety maar het zou toch kunnen de drivers zijn nog in testvase volgens mij
 
Ik denk het niet.
Als windows zijn videodriver niet goed is is er altijd een basisondersteuning die voor elke kaart werkt.
Net als de driver voor het disscherm weer te geven ook altijd werkt.
Probleem is dat er enkele 10talle drivers worden geladen.
Welke probleem heeft haal je er niet zomaar uit.
Zet dit maar eens zichtbaar bij opstart.
Kan je via tweaknow powerpack

Tweaking Windows Vista, XP Registry Cleaner Freeware, Disk Defragmenter Utility
 
oke nijltjeweety maar het zou toch kunnen de drivers zijn nog in testvase volgens mij

Dit probleem kan ONMOGELIJK aan de videokaart liggen. Dan zou hij geen zwart scherm geven met een pinkent streepje. Je krijgt dit ook atijd bij de opstart van de pc dat is voor het laden.

Echter hoop ik wel niet dat je hardeschijf stuk is want ik heb er zo 1 naar de vaantjes had en bleef ook altijd constand pinken.

En ja klopt inderdaad, als je Vista kan draaien perfect dan is Vista zeker geen probleem. Ook werkt de zeven bijna helemaal het zelfde als Vista. Drivers zouden geen probleem mogen zijn.

De zeven was eigenlijk Vista maar door tijdsgebrek konden ze hem niet maken hoe nu de zeven is!

Yveske
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan