na instal windows 7 zwart scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dan heb je geluk!

Ik zou het anders niet weten...

Yveske
 
Is gelukt windows 7 teinstalleren.
Ik heb de bios geupdate naar nieuwe versie en probleem is verholpen.
Wil iedereen danken dat meehelpen zoeken heeft naar het probleem ;)
 
Foei Rudy, zo een lage dunkover Ivan.

Ivan, mag ik dit opnemen in mijn berichten (als belangrijk gemarkeerd) over windows 7.
Ik denk dat we dit nog regelmatig gaan zien terugkeren.
 
Ik heb vandaag ook via, via de Windows 7 binnen gekregen.
Computer opnieuw opgestart en de setup begint zoals ik gewoon ben van Vista.

Maar dan: Vroeg hij, Een vereist stuurprogramma voor cd/dvd station ontbreekt. Plaats de cd, diskette en zoek opnieuw. Als je over de Windows cd beschikt kan je dit negeren (zo ongeveer stond het er)

Had echt geen driver ervoor en vond het nogal vreemd dat dit niet op de Windows dvd stond.
Mogelijke oorzaken: Raid, sata of AHCI instellingen die verkeerd staan in de bios. Heb mijn bios eventjes gecontroleerd maar daar was geen probleem te bespeuren.

Ben er momenteel zelf nog niet uit wat de oorzaak precies is.... Dus als dat iemand zou weten.... Alvast bedankt :)

EDIT: Ik ga hem eens branden een betere kwaliteit dvd. Wie weet.....
 
Laatst bewerkt:
Ik heb vandaag ook via, via de Windows 7 binnen gekregen.
Computer opnieuw opgestart en de setup begint zoals ik gewoon ben van Vista.

Maar dan: Vroeg hij, Een vereist stuurprogramma voor cd/dvd station ontbreekt. Plaats de cd, diskette en zoek opnieuw. Als je over de Windows cd beschikt kan je dit negeren (zo ongeveer stond het er)

Had echt geen driver ervoor en vond het nogal vreemd dat dit niet op de Windows dvd stond.
Mogelijke oorzaken: Raid, sata of AHCI instellingen die verkeerd staan in de bios. Heb mijn bios eventjes gecontroleerd maar daar was geen probleem te bespeuren.

Ben er momenteel zelf nog niet uit wat de oorzaak precies is.... Dus als dat iemand zou weten.... Alvast bedankt :)

EDIT: Ik ga hem eens branden een betere kwaliteit dvd. Wie weet.....

Niet te snel branden want is geweten dat er dan fouten inslopen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan