na openen laptop laten starten

Status
Niet open voor verdere reacties.
zeg vriend van wat jij daar neer zet , daar kunnen we ons niets bij voorstellen ...immers de glazen bollen waren al uitverkocht .

het gaat over een laptop ?
vermeld dan ook het merk en model en wees eens wat duidelijker in het beschrijven van je probleem !
 
laptop Toshiba windows 8.1

voorheen deed ik de laptop open klappen toen start ie meteen , nu alleen met aan-uit knop

heb het voorheen bij instellingen kunnen instellen maar weet niet meer waar en hoe
 
dit wil dus zeggen dat je eerder de laptop nooit echt heb uitgezet eerder ging deze dus in slaapstand ....
jij opende dan je laptop en deze sprong dan weer aan ....dit is dus nu niet meer het geval en nu dien je de opstarttoets te gebruiken ...

*staan de energie instellingen nog hetzelfde zoals dit eerder wel het geval was ....deze dien je dan eens na te gaan .
 
instelling laptop

instelling laptop

ik wil instellen als ik mn pc wil aanzetten ,doormiddel van openen van laptop
nu doe ik hem open , en druk op aan knop , dan gaat ie wel

wat is de juiste insteling ,
 
Denk dat je slaapstand bedoeld....zie afb.
slaapstand.JPG
mvg
 
ik heb de keuze veranderd actie als ik het deksel sluit van slaapstand naar geen actie ondernemen veranderd

tot heden is het niet veranderd na sluiten van pc

zal je effe de vraag anders typen ?

als ik mn laptop voor me heb liggen doe ik het open.
tijdens het openen start de pc van zelf op (dat gaat niet)

herken je dat , voorheen heb ik dat opgelost maar weet niet hoe
 
gezien dat ik géén laptop gebruikt moet ik verder gaan op de afbeelding van Lautus .
welke instelling staat er bij u vermeld onder " actie als ik het deksel sluit " welke mogelijkheden zijn er in het menu te vinden onder " geen actie ondernemen "
 
maak niet de vergissing om afmelden aan te zien voor afsluiten want dit zijn 2 verschillende bewerkingen ...
meld jij je af ,en doe je de laptop toe dan zal je bij het openen van de laptop automatisch ook aangemeld worden ....indien er geen wachtwoord ingesteld is .
afmelden is dus niet het zelfde als afsluiten ....indien jij je afmeld dan blijft je profiel geladen in het geheugen om het simpel gezegd te hebben ....en zal deze daarop ook sneller opgestart zijn .

**denk dus dat jij afmelden vergeleek met afsluiten !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan