Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
dit wil dus zeggen dat je eerder de laptop nooit echt heb uitgezet eerder ging deze dus in slaapstand ....
jij opende dan je laptop en deze sprong dan weer aan ....dit is dus nu niet meer het geval en nu dien je de opstarttoets te gebruiken ...
*staan de energie instellingen nog hetzelfde zoals dit eerder wel het geval was ....deze dien je dan eens na te gaan .
gezien dat ik géén laptop gebruikt moet ik verder gaan op de afbeelding van Lautus .
welke instelling staat er bij u vermeld onder " actie als ik het deksel sluit " welke mogelijkheden zijn er in het menu te vinden onder " geen actie ondernemen "
maak niet de vergissing om afmelden aan te zien voor afsluiten want dit zijn 2 verschillende bewerkingen ...
meld jij je af ,en doe je de laptop toe dan zal je bij het openen van de laptop automatisch ook aangemeld worden ....indien er geen wachtwoord ingesteld is .
afmelden is dus niet het zelfde als afsluiten ....indien jij je afmeld dan blijft je profiel geladen in het geheugen om het simpel gezegd te hebben ....en zal deze daarop ook sneller opgestart zijn .
**denk dus dat jij afmelden vergeleek met afsluiten !
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.