Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom is Christus niet in Nederland geboren?
Omdat ze daar geen 3 wijzen konden vinden !!!!!!

:us4alldeuk:SIMBA:us4alldeuk:
 
Hoe kan een piloot weten dat hij boven Nederland vliegt?



Als hij achter de woningen het WC papier ziet drogen op de draad.
 
driekoningen zijn wel in ons land
albert neemt brussel in.
filip neemt wallonie.
den andere neemt vlaanderen.
 
Er komt een Hollander een cafe binnen en zet zich aan de toog naast een andere hollander. Deze bekijkt zijn buur en zegt : Scheelt er iets, je kijkt zo sip. Och zegt de andere vandaag mijn rijnbewijs examen moeten doen en natuurlijk gebuisd. Hoe zegt de eerste gebuisd : wat is er dan gebeurd? Ja zegt de gebuisde, ik was aan het rijden en ik kwam aan een rotonde. Daar stond een ronde plaat met rode rand en een cijfer 30 er in, en ik ben die rotonde op gereden. jaja zegt de andere ik snap het al : je hebt verkeerd geteld en geen 30 toeren gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Hier tonen ze hun ware aard weeral eens.

Op een middag rijdt J.P. Balkenende in zijn glanzende dienstauto langs een landweg en ziet twee mannen aan de kant gras eten.
Ontzet vraagt hij zijn chauffeur te stoppen en stapt uit om te kijken waar deze mannen mee bezig zijn.
Hij vraagt een van de mannen "Waarom eten jullie gras?"
"We hebben geen geld voor eten..." antwoordt de arme man. "We moeten wel gras eten!"
Geschrokken zegt J.P. "Nou, kom maar met mij mee naar huis ik geef jullie wel te eten!"
"Maar meneer de Minister President, ik heb en vrouw en twee kinderen bij me, ze zitten daar onder de boom!"
"Breng die ook maar mee." zegt J.P. Hij draait zich om naar de andere man en zegt: "Jij komt ook met ons mee."
De tweede man zegt "maar meneer de minister President ik heb ook nog een vrouw en ZES kinderen bij me".
"Neem iedereen maar mee!" zegt J.P.
Ze springen allemaal in de grote dienstauto.
Eenmaal onderweg zegt een van de mannen: "Meneer Balkenende u bent echt heel erg aardig. Bedankt dat u dit allemaal voor ons doet."
Geraakt zegt Balkenende: "Ik ben blij dat ik dit voor jullie kan doen. Jullie zullen mijn huis echt te gek vinden, het gras staat er bijna een meter hoog!"
 
Laatst bewerkt:
ZEKER WETEN zijn er ook nederlanders op het forum
maar het blijft leuk ( de dome nederlander )
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Moeten er maar tegen kunnen. God mag weten wat zij ginds allemaal over ons vertellen.
 
Een hollander spijkert zijn nieuwe vloer.

Telkens als hij een spijker pakt bekijkt hij deze aandachtig en
regelmatig gooit hij er dan een weg.
Een andere hollander vraagt verbaasd wat dat voorstelt.

Volgens de eerste hollander zit bij de meeste spijkers de punt beneden en de kop boven, maar er zijn ook spijkers bij met de punt naar boven en de kop naar beneden, die zijn dus niet bruikbaar.

'Wat ben jij een ongelooflijke oen', zegt de tweede hollander , 'die gooi je toch niet weg?


Die kun je bewaren voor het plafond.....'
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan