Hardware Nederlandse helpdesk Epson

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dido

Steunend lid
Vip Lid
Goedemorgen
Ik heb vrij recentelijk een printer scanner type XP-2155 gekocht en geinstallaleerd.
Maar ik krijg hem als scanner niet goed werkend. Ik zou graag met een nederlandstallige helpdesk willen bellen maar kan nergens hun telefoonnummer en of mailadres vinden.
Wie kan mij helpen.
Bij voorbaad vast bedankt.
Groetjes
 
In de gebruiksaanwijzing staat wil ik scannen dan moet ik gelijktijdig 2 knoppen indrukken. Dat heb ik in het begin gedaan dan maakte hij een scan van dat formulier en maakte daar een PDF van welke ik op een bepaalde manier op mijn buroblad kon krijgen Ik kon dus niet meer pagina toevoegen voor dat de PDF werd opgeslagen. Ik ben toen aan het zoeken geweest en heb uiteindelijk de printer opnieuw geinstalleerd. Als ik nu op die twee knoppen gelijktijdig druk dan print hij een copie uit en slaat niets meer op. Toen heb ik bedacht ik ga hulp zoeken bij de hulpdesk van Epson maar daar loop ik volledig vast. Vandaar dat ik nu hier de vraag gesteld heb. Hopelijk is mijn probleem duidelijk.
 
beide ' drivers ' zijn toch geïnstaleerd?

1664636973214.png


Scan 2 dien je wel te configureren in ' Advanced settings '

met mijn multi apparaat gebruik ik DEZE bijna voor alle merken te gebruiken (uiteraard is hier ook configuratie nodig ).
 
Goedenavond. De link naar de Epson 2 software heb ik gevolgt maar dan krijg ik een versie waar per jaar voor betaald moet worden. Hij hoeft niet gratis te zijn maar een eenmalige betaling lijkt voor mij beter. Zou je daar naar kunnen verwijzen
Dan de link van gisteren daar kan ik al helemaal niet vinden waar ik zou kunnen downloaden.
Ik hoor graag van je
Groetjes
 
Typîsch Epson ... waarom makkelijk als moeilijk ook gaat, lijkt wel hun devies daar...

Ik heb een Brother AIO en dat is pas plug-and-play.
De installatiesoftware, drivers, handleiding etc... zitten gewoon in het toestel.
Inpluggen, toegang geven tot je netwerk en aanzetten - paar minuutjes wachten en klaar !

Nog een PC in het netwerk die moet toegang krijgen ? ... geen probleem : gewoon even connecteren op IP en gans de software wordt ook op die PC geinstalleerd - zo vaak je maar wil.
 
Hallo ,

Epson kan je bellen op 02/ 792 04 47 ( heb ze vorige week nog gebeld voor info ,aangaande printer voor de kleinzoon ) duidelijke uitleg gekregen

destijds voor mijn printer XP 325 kreeg ik het volgende per mail >>> (level.onenl@epson.be]



Beste françois,


Bedankt dat u contact heeft opgenomen met de klantenservice en ondersteuning van Epson.



Wijzig dit e-mailonderwerp niet, omdat we de geschiedenis van uw vraag niet kunnen traceren.



Ik begrijp dat u Windows op de PC heeft staan, correct?


Gelieve de Scanner Driver te downloaden en installeren, hier staat
https://download.epson-europe.com/pub/download/5143/epson514343eu.exe


In geval dat u Windows 11 gebruikt óók gelieve de Scanner patch te downloaden en installeren;
https://download.epson-europe.com/pub/download/6440/epson644093eu.exe


Na installatie(s) gelieve de PC te herstarten, u zult vervolgens het programma Epson Scan op de PC hebben die nodig is om te scannen.

Met vriendelijke groeten

Robin
Klantenservice
Epson Customer Interaction Center
 
Allemaal bedankt voor jullie antwoorden. Ook fijn om te horen dat ik de verkeerde scanner/printer gekocht heb. Maar dat is een wijsheid waar ik niets meer aan heb want ik heb deze gekocht en heb daar de problemen mee. Nogmaals bedankt
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan