Software nero express

Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
ik heb net een jukebox dvd gebrand met muziek die normaal op elke dvd speler kan gespeeld worden. nu kan die enkel op mijn oude sony dvd speler maar op geen enkele van mijn 2 blu rays wat doe ik verkeerd

dank

lucko
 
Is het een herschrijfbare DVD? Weet niet zeker, maar een jukebox dvd speelt dit af op Blue Ray? Kan me niet voorstellen wat het nut is van een dvd met muziek. Als je bekijkt hoeveel titels er op kunnen......
Hoeveel liedjes staan er per map? Ik steek nooit meer dan 250 titels in een map. Weet niet of het nog zo is, maar dacht dat ze vroeger dat aangeraden hebben. Indien er meerdere mappen zijn, laat ik die die random afspelen.
 
Dat van die 256 titels in een map klopt of liever klopte ... ook géén idee of het nog zo is.
In het tijdperk van NAS, media servers, online streaming, usb disks etc... raak ik geen DVD meer aan.
 
Zelfs op cd gaf dat al problemen. Altijd in map steken. Probeer max 256 titels per map te steken.
Speel dus random af tenzij je natuurlijk de opeenvolging bepaald heb.
 
sorry maar ik heb wel degelijk aangeduid dat het een dvd jukebox moest zijn wat ik al jaaaaaaaaaaaaaaren doe maar tot nu toe plaatste ik maar 327nr erop en u heb ik er de ganse dvd mee gevuld met aparte nummers (met nrs te mergen tot 1 geheel; jun je ook gaan tot 327 items, maar dan kun je je nummers niet apart kiezen en speelt de merge alles na elkaar af. lucko
 
sorry hoor maar neen wat ik heb een dvd schijf en als ik blu ray kies is dat voor bluray schijven.
met mijn blu ray speler kan ik ook dvd's afspelen gewone cd's die mp's 3 bevatten en ook mijn jukebox dvd's met enkel 327 njr erop
 

Bijlagen

  • bluray.jpg
    bluray.jpg
    33.2 KB · Weergaven: 110
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan