Windows 11 niet storen

Status
Niet open voor verdere reacties.

mdc1756

Steunend lid
Vip Lid
Hallo,


Staat mijn instelling nu goed om niet storen niet uit te schakelen, als ik niet storen op aan zet verschijnt er een zz op mijn belletje rechts onder op de menubalk.

6626be02aa571-niet_storen.jpg

onderaan als ik op de tijd klik dan verschijnt er focussen en aan de andere kant sessie beëindigen. als ik sessie stop dan komt er waar focus stond een teller waar ik kan kiezen
hij staat nu op 30', als die op zijn dan gaat mijn pc op niet storen, automatisch, is dit nieuw met een update of hoe kan ik die optie uitschakelen aub
 
Laatst bewerkt:
heb het wel zelf gevonden om het uit te zetten, maar ik zoek wel naar een tweak om het te verwijderen
volgens menno is het niet te verwijderen, ik zoek toch verder, ben iets op spoor laat het je weten
leuke video, maar deze had ik al doorlopen op mijn eigen en alles goed gezet.
ik kan altijd via feedback hub mijn beklag doen maar weet niet of dit veel gaat helpen.
Ook niet iedereen heeft dit probleem, hoe is het daar gekomen, het stond er van de ene op de andere dag??
btw leuke video wivy
 

Bijlagen

  • 1713992362893.png
    1713992362893.png
    18.8 KB · Weergaven: 14
Om met je vragen te beginnen : hoe is het er gekomen ? Door een update van Windows - want het is één van de nieuwe features van Windows die in 2023 werd geintroduceerd.

Ik zit me al de ganse tijd af te vragen waarom je dat knopje, die functie zou willen "verwijderen" ? Waarom ben je niet tevreden met gewoon de juiste instellling nl. uit - en het dan nooit gebruiken.
Tot je de vraag hier stelde was ik me zelfs niet bewust dat dit in dat system tray venster te zien was ... lig ik dan ook niet wakker van.
 
er zijn altijd mensen die frullen aan hun pc, daarna zitten ze met de prullen ...

een goede raad bezin eer je begint ... , eerst wat opzoekwerk doen en daarna op het knopje drukken! en NIET omgekeerd!
maar ja wie ben ik?
 
  • Leuk
Waarderingen: Deus
heb niet zitten prullen, wacht tot jij het krijgt, hoe weet ik zelf niet en uw pc, zegt u om de zoveel tijd dat je moet stoppen en je iconen beginnen te dansen
ik heb al veel zitten opzoeken en heb dit nu gevonden maar weet niet of ik er iets mee kan het is precies alleen maar voor windows server 12 en windows 8 lees even de link
je leert er misschien iets van, das toch de bedoeling niet dat we hier iets opsteken, tenzij je alles kent, maar niemand weet een oplossing, ik zal het eens aan MS zelf vragen

https://www.google.com/amp/s/www.mi...rn-off-focus-assist-in-windows-11-10.html?amp

een weetje meer is het misschien niet,
Om met je vragen te beginnen : hoe is het er gekomen ? Door een update van Windows - want het is één van de nieuwe features van Windows die in 2023 werd geintroduceerd.

Ik zit me al de ganse tijd af te vragen waarom je dat knopje, die functie zou willen "verwijderen" ? Waarom ben je niet tevreden met gewoon de juiste instellling nl. uit - en het dan nooit gebruiken.
Tot je de vraag hier stelde was ik me zelfs niet bewust dat dit in dat system tray venster te zien was ... lig ik dan ook niet wakker van.
wat bedoel je met: Waarom ben je niet tevreden met gewoon de juiste instellling nl. uit - en het dan nooit gebruiken.
ik wil het juist niet gebruiken
 
" heb niet zitten prullen, wacht tot jij het krijgt," : wat krijgt als ik vragen mag.

en: "wat bedoel je met: Waarom ben je niet tevreden met gewoon de juiste instellling nl. uit - en het dan nooit gebruiken.
ik wil het juist niet gebruiken" => waarom heb je het dan geactiveerd?

twee simpele vragen.
 
Laatst bewerkt:
1714093950095.png


dit waarschijnlijk ....
wist zelf niet dat dit er stond .....

mogelijke oplossing:

DUS EERST GOED NALEZEN!!! (eventueel vertalen naar het nl)

nog niet uitgetest !!!
1714096505554.png
 
Laatst bewerkt:
de download van #22 (hierboven dus):

1714097902585.png


na het uitvoeren van de ' rode pijl ' register-aanpassing (dubbelklikken) + herstarten:

1714097996688.png


het klok symbool (Meldingen) en ' Focus ' venster verdwenen!!!

om dit terug te zien dubbelklik de 'register-aanpassing' ZONDER ' rode pijl ' + herstarten
 
Ik heb het niet geactiveerd ten eerste het stond er van de ene op de andere dag!

Wat krijgen: die focus onder mijn datum icoon
Twee simpele antwoorden
antwoord 1 : zoals gezegd - het is er toegevoegd door een update van MS.
antwoord 2 : dat is maar een knop - jij kiest of je het gebruikt door erop te klikken of niet ...
 
Bekijk bijlage 254929

dit waarschijnlijk ....
wist zelf niet dat dit er stond .....

mogelijke oplossing:

DUS EERST GOED NALEZEN!!! (eventueel vertalen naar het nl)

nog niet uitgetest !!!
Bekijk bijlage 254931
dit stond er inderdaad bij dus
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan