Nieuw systeem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hi,

Ik ben van plan volgende week, als m'n vakantiewerk eropzit een nieuwe pc te bestellen. Ik wil graag even weten wat jullie ervan vinden.
 
Mss nu zaterdag gaan:
21/07/2007 09:58
pijl.gif
DUMPDAG 07: De eerste prijzen!

Waar kan je je op dumpdag aan verwachten?

Enkele prijzen:
PREMIUM 1024MB DDR2 PC6400 800MHZ VALUE SERIES: 39.88€ ipv 59.90€*

WESTERN DIGITAL 500GB-KS 16MB SATA300 7200RPM: 94.72€ ipv 104.90€*

ANTEC P182 Special Edition Mirror Finish PERFORMANCE CASE: 165.05€ ipv 199.90€*

Aanschuiven is niet noodzakelijk, we gaan werken met nummertjes, zodat je niet zoals een sardientje in de rij moet gaan staan.

Tevens een belangrijke wijziging/verduidelijking: alle producten die zaterdagochtend op voorraad zijn, en die gedurende de dag uitgeput raken, kunnen nog steeds aan dumpdag prijzen worden besteld, indien ze niet end of life zijn. Tevens leggen we van de meest courante onderdelen extra voorraad aan.

* Prijzen zijn onderhevig aan de nieuwe aankoopprijzen van komende week, we zullen echter ons best doen deze nog scherper aan te bieden.

Ziet er goed uit. Alleen zou ik zelf een duurdere PSU nemen (vb. de volgende in de rij Antec Earthwatts: CASEJUNKIES : Get addicted to casemodding
 
ik zie nergens een mb staan ?


even naar de site gaan zien is dit mb

MSI P35 Neo-F moederbord met Intel® P35 Chipset voor optimale systeemstabiliteit

vraag toch even of je geen andere case mag nemen
als je dat wil klant is koning

zeker van dat je die vista al wil :vraagteken:

in combinatie met core 2 duo is ddr2-800 geheugen nu de beste keuze
standaart timings zijn 5-5-5-12
maar corsair heeft overclockpotentieel in zijn modules
dus zijn strakkere timings haalbaar
dus als je deze kan krijgen
CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB 800Mhz XMS6400 HSP
2x 1 gb in dual channel natuurlijk
 
Laatst bewerkt:
Probleem is dat zij 'm in elkaar steken, en ik daar niet mee ga beginnen omdat het dan toch een knoeiwerkje wordt.. :p en dan kiezen zij de case zelf :( Persoonlijk had ik ook liever een andere case, mja ;)

De case is eigen smaak. Ik had het over de psu oftewel de powersupply oftewel de voeding.
Een kwalitatief betere kan je wat problemen besparen :)
 
ik zie nergens een mb staan ?


even naar de site gaan zien is dit mb

MSI P35 Neo-F moederbord met Intel® P35 Chipset voor optimale systeemstabiliteit

vraag toch even of je geen andere case mag nemen
als je dat wil klant is koning

zeker van dat je die vista al wil :vraagteken:

in combinatie met core 2 duo is ddr2-800 geheugen nu de beste keuze
standaart timings zijn 5-5-5-12
maar corsair heeft overclockpotentieel in zijn modules
dus zijn strakkere timings haalbaar
dus als je deze kan krijgen
CORSAIR TWINX Matched DDR2 2048MB 800Mhz XMS6400 HSP
2x 1 gb in dual channel natuurlijk

Bedankt voor de reply's allemaal,

Over die case, maakt me eigenlijk niet zo heel veel uit > staat toch onder de bureau, en vista.. IK moet vista nemen, omdat bijna geen enkele pc winkel nog xp met nieuwe systemen verkoopt.. =) Maar da's geen probleem, vermits ik vista ook wel eens af en toe zal gebruiken, en dat deze beter gebruikt maakt van de dual core's... XP smijt ik er dan zelf wel op.

De case is eigen smaak. Ik had het over de psu oftewel de powersupply oftewel de voeding.
Een kwalitatief betere kan je wat problemen besparen :)
Sorry, ik had op de webpagina alleen gekeken, en daar kwam ik op een gewone case uit, dacht ik.. :)
Maar is dit echt nodig denk je? Zou ik niet toekomen met wat ik nu heb?



Groetjes
 
ik zou geen western digital hdd nemen neem samsung komen zeer goed uit de bus en niet zo prijzig

weet niet wat je er mee wilt doen maar zou er 3gb intern in doen heb ik ook en je merkt het degelijk

en ja intel ieder zijn smaak

maar dat is mijn mening

o ja 1 ding neem zeer goed in acht met de koeling ik heb zelf een toren met een 12cm fane die ook nog elf na denkt
want koeling is zeer belangrijk
 
Die link was dus bedoeld als review van die antec psu :)
Dat was de eerste die ik vond, mss niet op de meest geschikte site. ;)
Een slechte voeding kan je heel systeem naar de vaantjes helpen. Ik weet niet of jouw keuze een goede of slechte keuze is. Veel vind ik er niet over, maar ik zou het risico niet nemen. Een voeding die stuk gaat kan andere onderdelen meenemen in zijn dood.
 
en waarom een keer niet proberen met een Imac van Apple eventueel met Bootcamp kan je windows installeren zowel XP en Vista . en een voordeel is dan nog dat je progs van windows op een Apple sneller draaien dan op een pc . even het overwegen waard zou ik denken en dan kan je eveneens leren omgaan met de gemakkelijkste computer die er is ( en dit duurt niet lang hoor )
 
Vdalex: Daar begin ik niet mee, heb Xp zelf mogen instaleren op een apple van een vriend, en moet daar niets van weten, vind apple zeer goede pc's, maar vind dat het vooral is om te showen.
Matrixx: Blijkbaar ben je niet zo heel goed op de hoogte, denk ik(??) intel is op dit moment s t u k k e n beter dan amd, zeker qua prijs/kwaliteit, je zou wel dom moeten zijn om nu een amd te kopen.. Kijk ook maar eens naar de prestaties dmv benchmarks. (sorry dat ik het zo uitdruk mja..)
Koeling e.d zit normaal goed, omdat een vriend +- het zelfde systeem heeft, en hier geen last mee ondervind met de temperatuur.

Bedankt voor de reacties.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan