Status
Niet open voor verdere reacties.
hey mensen
ik maak mijn nieuwsbrieven altijd in ms office publisher maar er schijnen een aantal mensen die in de groep zitten van mijn outlook express die niet te ontvangen.
gewone mails ontvangen ze wel , raar , sommige wel en sommige niet,
daarom vraag ik hier of iemand een ander gratis programma weet waar ik nieuwsbrieven kan mee maken en versturen( of een oplossing van mijn probleem zou ook goed zijn natuurlijk)

u zou mij een groot plezier doen

groetjes
sjatoken
 
ben het niet 100 % zeker maar het zou kunnen zijn dat bij die personen die de mail niet ontvangen de mail als spam wordt aanzien daar hij naar een heleboel mensen tergelijke tijd wordt verstuurd misschien proberen met de mail adressen in BBC te plaatsen in de email???? zodat de email adressen niet allemaal gezien worden naar waar de mail gestuurd worden.
 
of als je er teveel stuurt die dat het laatste de nieuwsbrieven krijgen kunnen vol fouten zitten. Zit er kleur in? De kleuren kunnen verloren gaan enzo voort... Ik maak ze met dreamwaver....
 
De kans is inderdaad groot dat de Email als spam aanzien wordt, en dat heeft niets te maken met het plaatsen van de adressen in BBC. Bv. bij EDPnet als de filter ingesteld is wordt elke mail die in massa verstuurd wordt aanzien als spam.

Nu een vraagje aan Yveske, ik heb dreamweaver welk ik gebruik voor websites maar hoe gebruik je het voor een Nieuwsbrief, als je wilt een beetje uitleg, het zou me een groot plezier doen, alvast bedankt.
 
bedankt al voor de reacties
maar ik heb eens geprobeerd naar die mensen die hem niet ontvangen enkel en alleen naar hun één te sturen, dus 1 nieuwsbrief naar 1 persoon; resultaat ook niet ontvangen:shame:

Nu eens geprobeerd via BCC , ik wacht af

gegroet
sjatoken
 
Wel dit is een simpel een nieuwsbrief is eigenlijk niet zo moeilijk te maken hoor in dreamwaver je moet dit beschouwen als gewoon een indexpagina van een website, die kan gebruikt worden als nieuwsbrief... Natuurlijk mag er geen flash inzitten en moet het helemaal html zijn...

Binnenkort ga je de nieuwsbrief van pctuts in je inbox hebben (normaal zaterdag) en die maak ik ook zelf... De nieuwsbrief is ook gewoon beschouwt als een indexpagina van een site bijvoorbeeld... Je moet wel de map met de afbeeldingen en de codes online zetten anders kan het gebeuren dat de mensen de brief niet in kler krijgen omdat de afbeeldingen niet kunnen terug gevonden worden...

Heb je nog vragen vuur ze dan maar af ;)

Yves
 
Hop een afgevuurd vraagje,

Tot zover ben ik mee, maar hoe zet je het dan in je mail programma of hoe verstuur je die pagina ? Ik kan me voor stellen dat dit alles behalve als bijlage zou moeten.
 
Je kan in outlook dit versturen daarvoor is er een speciaal ding voor... Juist wat weet ik niet maar het kan perfect... Want ik maak alleen maar nieuwsbrieven voor Pctuts en Ivan stuurt dit door via de mailer van pctuts zelf... Mischien kan Ivan jou daarmee helpen ;)

Ik ben de maker hij de verstuurder hihihi

Yves
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan