nieuwste build 16299.334

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
op 22 maart werd er een cumulatieve update uitgebracht met de KB4089848 echter bemerkte ik vandaag pas dat deze hier niet aangeboden werd ...deze KB4089848 geeft je de build 16299.334
*voor diegene waar deze dus niet vanzelf is binnen gekomen wel deze zouden deze update kunnen ophalen vanaf het Microsoft Update Cataloog ...
bedenk wel omdat deze dus niet automatisch opgehaald werd kan het mogelijk zijn dat het systeem eigenlijk niet meer in aanmerking kwam voor deze update (het installeren van deze KB4089848 is dan ook op eigen risico )
neem je voorzorgen maak een systeem image aan ....

**noteer echter wel dat als het zo is dat dit systeem niet meer in aanmerking kwam voor deze update dat dit mogelijk ook voor de na komende update's zou zijn !

zelf heb ik hier deze zelfinstaller opgehaald en uitgevoerd ...ik verkreeg hier door nu build 16299.334

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5abc8e9445814\/5abc8e943ec4a-Ashampoo_Snap_donderdag_29_maart_2018_08h56m20s_001_.png"}[/IMG2]

*het uitvoeren van deze zelfinstaller gaf geen probleem ...
doch toen er herstart diende te worden om deze update te configureren bemerkte ik na de herstart op 35% dat het beeldscherm zwart bleeft ...met de rond draaiende circel dat aangeeft dat er iets bezig is .
dit zwart scherm bleef hier een geruime tijd zwart en het normale beeldscherm verscheen hier pas toen het configureren een 91% had behaald ...
na de herstart op 100% verscheen dan het gewone beeldscherm weer ...
 
Ik ben nu thuis, ik wist dat ik laatst nog een update gekregen had, maar wist niet van buiten welke versie ik nu had. Maar ik heb hem dus wel automatisch binnen gekregen Qtex. Raar dat jij hem niet automatisch binnen gekregen hebt. Meestal ben jij sneller up to date als ik ben.
 
Qtex;n230266 zei:
dit systeem is denkelijk wel al ouder dan dat tabletje van u ...raar is het wel maar this verholpen .

Weet niet hoe oud dat de T100 juist is, maar dat is inderdaad wel goed mogelijk dat u systeem ouder is dan de T100 die ik heb.
 
Is binnengekomen door op "zoeken naar updates" te klikken.
Dat deze update niet automatisch is gedownload en geïnstalleerd was waarschijnlijk te wijten aan een update van NVidia die stond te wachten op toestemming.
 
Heb de 3de gedownload en kreeg de melding dat
KB4089848 al op dit systeem aanwezig was.
Toch heb ik nog de build 16299.309
Klopt dit?
 

Bijlagen

  • photo17964.jpg
    photo17964.jpg
    31.3 KB · Weergaven: 115
indien je de server versie heb opgehaald dan is dat denkelijk de verkeerde ...controleer eens via systeem >info of winver welke build er draait ...mogelijk dat jouw Windows van slag is omdat je dus de server versie heb opgehaald .. ben verkeerd je vermelde immers dat je de derde opgehaald had ... maar dan nog dien jij eens de controle te doen ..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan