Nieuwste versie Malwarebytes ..

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
de nieuwe versie Malwarebytes 3.1.1.1722 is nog een beta versie maar deze doet het hier goed en werkt zonder problemen ..
je kan deze gewoon installeren zonder eerst de vorige te moeten verwijderen ...
lees meer hier over https://www.pctuts.be/spyware-en-adw...s-3-1-1-a.html
*het is dus nog een beta versie maar ik heb deze al ruim 24uren draaien en heb nog niets merkwaardigs vast gesteld ...er zijn volgens ik kan oordelen geen bugs aanwezig .
 
Laatst bewerkt:
Melding Malwarebytes 3

Melding Malwarebytes 3

Sinds ik Malwarebytes 3 geïnstalleerd krijg ik steeds de melding Unable to connect the service Ik heb hem al eens verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar zonder resultaat. -m-
 
@Accent FM er werd vermeld dat het een beta versie is ...
nu onderwijl heb ik hier hetzelfde probleem vastgesteld en ik ben dus al de gehele dag bezig geweest om deze dus werkende te krijgen ...doch stelde ik vast dat zelfs de actieve web bescherming steeds weg viel en ben ik terug gegaan naar versie 3.0.6 1469 versie componentenpakket 1.0.103 updatepakket 1.01976 en deze werkt dus wel stabiel .. denk dus dat het beste is om een stap terug te zetten .. het was wellicht verkeerd van me om hier de beta versie te vermelden ....

**echter bemerkte ik hier juist op een virtuele Windows 10 waar dus ook de Malwarbytes 3.1.1.1722(beta) op draait dat deze dus wel bijgewerkt kan worden ... dus wellicht ben ik te snel geweest en was er gewoon een connectie probleem met de update server van Malwarbytes ..
 
onderwijl werd de beta versie 3.1.1.1722 vervangen door een meer stabielere versie 3.1.2.1733
f9f0803198-Ashampoo_Snap_2017.05.20_03h35m48s_001_.png

je kunt deze downloaden vanaf de Malwarbytes download pagina of je neemt deze rechtstreekse link naar de mb3-setup-consumer-3.1.2.1733-1.0.122-1.0.1976 installer
 
Laatst bewerkt:
Malwarbytes 3.4.4.2398 is beschikbaar gesteld ....
voor al diegene die de volwaardige versie gebruiken zeg ik ga via de instellingen >toepassing : en klik op Toepassingsupdate installeren klikken om deze bij te werken ..
Ashampoo_Snap_woensdag_7_maart_2018_12h17m06s_001_.png
 
Malwarebytes 3.4.5.2467 is beschikbaar gesteld ...
voor al diegene die de volwaardige versie gebruiken zeg ik ga via de instellingen >toepassing : en klik op Toepassingsupdate installeren klikken om deze bij te werken ..

2-Ashampoo_Snap_zondag_1_april_2018_19h27m41s_002_.png
 
  • Leuk
Waarderingen: Ivan
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan