nieuwste build 16299.334

Status
Niet open voor verdere reacties.

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
op 22 maart werd er een cumulatieve update uitgebracht met de KB4089848 echter bemerkte ik vandaag pas dat deze hier niet aangeboden werd ...deze KB4089848 geeft je de build 16299.334
*voor diegene waar deze dus niet vanzelf is binnen gekomen wel deze zouden deze update kunnen ophalen vanaf het Microsoft Update Cataloog ...
bedenk wel omdat deze dus niet automatisch opgehaald werd kan het mogelijk zijn dat het systeem eigenlijk niet meer in aanmerking kwam voor deze update (het installeren van deze KB4089848 is dan ook op eigen risico )
neem je voorzorgen maak een systeem image aan ....

**noteer echter wel dat als het zo is dat dit systeem niet meer in aanmerking kwam voor deze update dat dit mogelijk ook voor de na komende update's zou zijn !

zelf heb ik hier deze zelfinstaller opgehaald en uitgevoerd ...ik verkreeg hier door nu build 16299.334

[IMG2=JSON]{"data-align":"none","data-size":"full","src":"https:\/\/www.imgdumper.nl\/uploads9\/5abc8e9445814\/5abc8e943ec4a-Ashampoo_Snap_donderdag_29_maart_2018_08h56m20s_001_.png"}[/IMG2]

*het uitvoeren van deze zelfinstaller gaf geen probleem ...
doch toen er herstart diende te worden om deze update te configureren bemerkte ik na de herstart op 35% dat het beeldscherm zwart bleeft ...met de rond draaiende circel dat aangeeft dat er iets bezig is .
dit zwart scherm bleef hier een geruime tijd zwart en het normale beeldscherm verscheen hier pas toen het configureren een 91% had behaald ...
na de herstart op 100% verscheen dan het gewone beeldscherm weer ...
 
raymon;n230302 zei:
hoe kan ik eigenlijk weten welke versie ik heb ,deze computer van medion windows 7 en dan verder naar 8.1 en dan windows 10 ?
Op het vergrootglas klikken en daar "winver" intypen en dan krijg je dat mooi kadertje met alle gegevens van je Windows versie
 
jij heb blijkbaar het openingsbericht van dit topic niet gelezen of je begrijp het niet .... lees dat bericht nog eens een keer .
*ik heb tot op heden nog géén problemen ondervonden door deze update zelf op te halen via de Microsoft Catalogus .
 
Qtex;n230308 zei:
jij heb blijkbaar het openingsbericht van dit topic niet gelezen of je begrijp het niet .... lees dat bericht nog eens een keer .
*ik heb tot op heden nog géén problemen ondervonden door deze update zelf op te halen via de Microsoft Catalogus .

Deze morgen, toen ik de pc wou uitschakelen kreeg ik bericht dat ik moest wachten voor de update. Na afloop, nagezien welke build en inderdaad, nu was alles vanzelf goed verlopen en heb ik de laatste build 16299.334
 
Qtex;n230308 zei:
jij heb blijkbaar het openingsbericht van dit topic niet gelezen of je begrijp het niet .... lees dat bericht nog eens een keer .
*ik heb tot op heden nog géén problemen ondervonden door deze update zelf op te halen via de Microsoft Catalogus .

Ok heb hem handmatig opgehaald, hij kwam niet automatisch , is daar een reden voor aub
 
Ik lees hier dat de betreffende update enkel voor de Enterprise editie zou zijn? Ik kan serieus verkeert zijn, maar voor zover ik weet is er tussen al de Windows 10 upgrades helemaal geen verschil. Ik zie dan ook in KB4089848 ook geen enkele verwijzing naar Enterprise. In spe zijn alle installaties (buiten core en nano) gelijk qua binaries. Je kan met een simpele key import gewoon upgraden. Dus je binaries zijn dan ook aanwezig en indentiek. En wat de Enterprise editie betreft, dat is enkel business product. Kan je als eindgebruiker eigenlijk niet gewoon verkrijgen.
 
DDragon80 er is niemand die beweerd dat deze update enkel voor de Enterprise zou zijn ....
J.W. beweerde daar een tegen wel dat de build 16299.309 tevens ook de laatste build zou zijn voor de Enterprise ...
hij had het dus niet over de KB4089848 betreffende build 16299.334
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan