Status
Niet open voor verdere reacties.

Bric

Steunend lid
Vip Lid
Hoe kan ik mijn gegevens ( contacten, berichten...) overzetten van mijn nokia 500 naar een samsung galaxy s4.
Ideaal ware alles op de simkaart te kunnen kopiëren, maar is dit mogelijk en hoe?
 
Smart Switch geeft mij volgende reactie

5lj0C8IrywzNhLScEh7EfX05qbLYsUyuNF8tjU4vS7T1 ut1BQXA1WkukIBAKBeDaWWVZf6rqKgiICgUAgEBZQUEQgEAgEwgIKiggEAoFAWEBBEYFAIBAICygoIhAIBAJhAQVFBAKBQCAsoKCIQCAQCIQFFBQRCAQCgbCAgiICgUAgEBb C6gYsKpm3BSoAAAAAElFTkSuQmCC

BgbCIAAAAABJRU5ErkJggg==

Waar en hoe kan ik deze change doen?

Mvg

Bric
 

Bijlagen

  • foutcode.jpg
    foutcode.jpg
    65.8 KB · Weergaven: 159
Laatst bewerkt:
in je eerste bericht liet je verstaan dat je de 2 toestellen onderling wenste te verbinden om zo een overdracht van bestanden mogelijk te maken ...
ik heb je daar 3 mogelijke opties aangereikt ..
1..via je google account
2..via het gebruik van Smart Switch
3..of via een Bluetooht verbinding

jij wilt nu blijkbaar eerst de Nokia bestanden op de pc neer zetten om deze daarna op de samsung galaxy s4 te plaatsen ..
indien jij dus de nokia bestanden naar de pc wilt zetten dien je gewoon de nokia met de usb te verbinden met de pc en de pc zal deze herkennen en weergeven als een verwisselbare schijf.
normaal opent de verkenner dan met al de bestanden die aanwezig zijn op de nokia ....deze dien je dan te bewaren ...door een map aan te maken waar jij al deze bestanden naar toe kopieert.
*waarom verbind je niet beiden toestellen via de bluetooth optie ..
 
men spreekt daar over het gebruiken van de Smart Switch computer versie , dus mijn vraag heb je deze dan ook geinstalleerd op de pc ...de link werd eerder al geplaatst !

is het filmpje uit bericht #4 niet duidelijk !
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan