Opgelost Nummer behouden andere provider (nummer staat op mijn stiefpapa zijn naam)

  • Onderwerp starter Verwijderd lid 23728
  • Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
V

Verwijderd lid 23728

Gast
Hallo,

Ik heb een abonnement bij orange en deze staat op mijn stiefpapa zijn naam. Nu zou dit abonnement bij mobile vikings op mijn naam moeten staan, ik vroeg mij af of mijn stiefpapa moet tekenen voor dat nummer aan mij over te dragen. Bij mobile vikings dien ik gewoon simkaart nr, provider, gsm nummer in te geven voor overdracht. Ik heb gebeld naar een orange shop en zij zeggen dat ik gewoon alles dus moet ingeven bij mobile vikings en dat mijn stiefpapa niets moet tekenen!. Klopt dit? ik wil mijn nummer niet verliezen daarom even een dubbel check.

Groetjes,
Kjell
 
Als de SIM op u stiefvader zijn naam staat vrees ik dat jij zijn goedkeuring zal moeten krijgen. Je kan dat mondeling wel gekregen hebben thuis, maar in de winkel geloven ze dat daarom nog niet he.
 
@cve Ik heb daarstraks de aanvraag ingediend, met de gegevens: naam, nummer, simkaartnummer. Dit is het resultaat:

Mobile vikings in orde.png
 
Hieraan kan je wel niet zien of je nummer behouden zal kunnen worden of niet ...
 
@PhilipV Ik heb het abonnement aangegaan met behoud van nummer. Ik heb als verificatie mijn simkaartnummer moeten ingeven, ik veronderstel dat de aanvraag zou mislukt zijn als de nummerbehoud niet geslaagd zou zijn. Aangezien ik een bevestiging krijg dat mijn simkaart word opgestuurd en ik heb gekozen voor nummerbehoud verplaats nieuw nummer, dus veronderstel ik dat ze geen simkaart met nieuw nummer gaan opsturen aangezien ik voor de optie nummerbehoud heb gekozen. En orange zij mij dat er vroeger inderdaad papieren met machtiging dienden opgemaakt te worden maar nu zou dit niet meer het geval zijn (heb je enkel simkaartnummer nodig) enkel als ik mijn nummer wens te behouden met een abonnement bij orange (= abonnement van orange bij orange op mijn naam laten zetten)= als ik mijn nummer wens te behouden bij een andere provider (in mijn geval mobile vikings) zou al dat papieren gedoe niet nodig zijn. Wat denk jij Philip zou dit kunnen?.
 
  • Leuk
Waarderingen: cve
Komt in orde. Wij hebben dit ook gedaan van telenet naar proximus voor mijn oudste zoon en zag er ook zo ongeveer uit.
 
@cve Vanop jouw naam naar de naam van je zoon? Heb jij toen papieren moeten ondertekenen?.
 
Het is gelukkig zonder problemen gelukt, en zonder een heel gedoe van papieren invullen, laten ondertekenen, Oef.
Hartelijk bedankt voor de reacties. @cve door jouw reactie heb ik het geprobeerd en het is dus perfect gelukt.

Slotje šŸ”‘.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan