Status
Niet open voor verdere reacties.

lucky2000

Steunend lid
Vip Lid
hoi


hi

ik heb net een nzb bestand gedownload. hoe kan ik dat nu met spotnet(ik heb een betalend contract) laten downloaden, zodat ik de film heb?? ik ben echt een dummie in die zaken-m-

ik zou jullie eeuwigdankbaar zijn :applaus:

dank

lucko
 
Laatst bewerkt door een moderator:
hallo

ik krijg er een punthoofd van. nu blijkt dat ik bepaalde rar bestanden dubbel heb en andere niet is het zo moeilijk dan om met grabit te werken??

nee je hoeft immers zelfs niets te doen eenmaal je de nzb opent met grabit doet immers grabit alles vanzelf ......
dat je dan weer code 502 krijgt tja dan heb jij dus zoals jezelf al aangeeft je maximum download limiet al bereikt ...welke formule heb jij dan bij sunnyusenet of het zou moeten zijn dat je Telemeter aangeeft dat je limiet bereikt is !!
dit kun je dus ook nagaan door in te loggen op mijn Telenet.be en vervolgens naar de telemeter te gaan .

effe terug naar de foutmelding 502
indien je zowel spotnet open heb staan als grabit en je heb laat ons zeggen 15 verbindingen waar over je beschikt van sunny usenet
dan dien je de verbindingen te verdelen d.w.z. spotnet geef je dan max. 6 verbindingen en de overige 9 geef je aan grabit
**je kan ook alle 15 toewijzen aan spotnet en grabit (nzbee) maar dan mag je nooit al deze programma's gelijktijdig in gebruik hebben !
 
nu je zegt dat je sunny5 gebruikt mag je ook niet verwachten dat deze super ga werken ...
zelf gebruik ik de sunny60 en heb na een proefweek direct een jaar abbonement genomen voor 55,56€ dit is nog géén 5€ per maand
met sunny5 beschik je maar over 5 verbindingen en met sunny60 heb je er 15
ook met sunny10 heb je maar 5 verbindingen
(hoe meer verbindingen hoe sneller iets gevonden word dit doet dus niets aan je download snelheid want dat hangt dan weer van je sunny pakket af !)

**met de par bestanden zou je dus het gene je gedownload hebt kunnen herstellen (indien dus voldoende herstelbestanden aangeleverd werden ) maar dan dien je dus ook QuickPar 0.9.1 op je systeem aanwezig te hebben ...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan