Office Outlook 2013-kolommen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik begrijp niet hoe het komt dat ik op één PC in mijn outlook 2013 in het venster waar mijn inkomende e-mails te zien zijn bovenaan een kolom staat met o.a. Gemaakt+Van+Onderwerp, enz..
want deze kan ik aanpassen met "Kolommen toevoegen" maar deze volledig verwijderen kan ik niet.
Alhoewel op mijn andere PC met dezelfde Outlook 2013 installatie is deze kolom NIET te zien ! Ik wil deze nl. ook weg op die eerste PC waar deze kolommen zichtbaar zijn.
Daarom hoe doe ik deze Kolommen van "Gemaakt-Van-Onderwerp- enz.. " weg of beter maak ik deze onzichtbaar ? waar moet ik opklikken ?
1575710199445.png
 
Bedankt voor de reactie
MAAR...…. ik wil geen andere indeling van het leesvenster ! gewoon de "kolommenregel" met Gemaakt-Van-Onderwerp en... verwijderen, dat ik deze niet meer zichtbaar is
zoals op mijn andere PC
1575887665950.png
en dus niet zoals hieronder
1575887708044.png
 
mogelijk dat jij onder het leesvenster "uit " dien in te stellen wil je deze verborgen houden ..
aangezien ik géén Microsoft office 2013 gebruik en dus de outlook2013 ook niet kan gebruiken is dit enkel gebaseerd op de afbeelding in bericht #2
 
The only way I know of that would force the column headers to always appear would be via the View settings

Go to <View> --> <View Settings> --> <Other Settings>
if <Always use single line layout> is checked - the column headings will always appear

otherwise when <Compact Settings> is in force, the column headings will be hidden unless the right-side reading pane is made smaller (or removed altogether) and there's enough space to show the column headings
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan