Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik heb W10 geinstalleerd en ben nu op expeditie qua inhoud.
In Instellingen - Systeem - OfflineKaarten - zie ik de mogelijkheid om kaarten te downloaden.
Dit is gelukt maar............ waar worden die opgeslagen ?

In de map "Downloads" zitten ze niet.

Graag een tip
Flamingo
 
indien je niets gewijzigd heb betreffende de locatie waar deze offline kaarten bewaard diende te blijven dan bevinden deze zich op de C en deze start je dus op via de app kaarten ...deze app vind je terug in de lijst "alle apps"

de locatie zelf waar deze dus bewaard worden is me nog niet duidelijk ...

Ashampoo_Snap_2016.07.26_15h40m11s_002_.png

note : indien deze app bij u niet voorkomt in de lijst alle apps dan dien je deze via de store op te halen ( deze app is gratis ).
 
(ik heb er hier staan in C/gebruikers/openbaar/openbare downloads)deze text mag je negeren
daar staat Maps maar ik zie dat dat een iso bestand is dat waarschijnlijk zijn dat deze van mijn mio

dus ik heb er een paar gedownload die komen in start/ instellingen/ Offlinekaarten voor verdere info zie bericht 8
je kan via daar ook nieuwe kaarten downloaden




de locatie C als je via het tandwieltje klikt en dan kiest voor kaarten downloaden of bijwerken
staan ze in C dat kan je blijkbaar niet wijzigen
 
Laatst bewerkt:
als je de app kaarten opent zie je links beneden in dat zwart balkje een tandwieltje staan klik daar op


001Knipsel.JPG

als je een andere van je gedownloade kaarten wil zien gewoon in de app boven op het witte zoeken balkje klikken
 
@Zapatha wat jij daar vermeld van het tandwieltje zie ik dus niet vermeld bij mij met gebruik van het lokaal account denkelijk komt dit door dat jij waarschijnlijk het Microsoft account gebruikt vermits er bij u ook een afbeelding vermeld word boven dit tandwieltje !
 
Beste Zapatha,

U meldde :

1. als je een andere van je gedownloade kaarten wil zien gewoon in de app boven op het witte zoeken balkje klikken
2. de locatie kan je ook kiezen als je in de app links beneden op het tandwieltje klikt en dan kiest voor kaarten downloaden of bijwerken
staan ze in C

hier een foto van mijn scherm.

Graag nog een tip over hetgeen U meldde

Flamingo


Ashampoo_Snap_2016.07.26_19h54m25s_005_.png
 
Ga via start eens naar instellingen en kies dan systeem en daar offline kaarten

39Knipsel.JPG
daar zie je de kaarten staan die al op je pc staan

als deze nog niet in je app zichtbaar zijn klik dan in de app (zie plaatje)

41Knipsel.JPG

Bekijk bijlage 17208
als je daar op klikt zie je
42Knipsel.JPG

als je nog andere gedownloade kaarten wil toevoegen die nog niet in de app staan tik dan de naam van het land van de kaart in en klik op zoeken dan word deze toegevoegd aan de app
sucses

PS:ik heb mijn bericht 3 ook aangepast want dat was blijkbaar niet helemaal juist:lachen78:
 
Laatst bewerkt:
Beste Zapatha,

Ik kom er nog steeds niet.

1. Ik heb 3 kaarten gedownload - zie bijlage.
2. Wanneer ik uw instructies volg en tip op de "zoekbalk" dan verschijnen geen enkele van mijn gedownloade kaarten.

Zou er nergens een "handleiding" over dit programma bestaan ?

PS Uw vermelde bijlage 17208 is niet te openen.

Flamingo
 

Bijlagen

  • Kaarten (Kopie).bmp
    620.7 KB · Weergaven: 138
  • Kaarten inhoud zoeken (Kopie).bmp
    898.2 KB · Weergaven: 143
Goedemorgen Flamgen de bijlage 17208 heb ik verwijderd omdat ik verkeerde geplaatst had

klik eerst een terug op het tandwieltje en kijk of bij zoeken onthouden wat ik heb gezocht aanstaat
(als je dan later vind dat er teveel instaat kan je gewoon via daar ook op geschiedenis verwijderen klikken)

40Knipsel.JPG

ik heb er net nog een geprobeerd heb Andorra gedownload

dowload andorra.JPG
dan in de app in zoeken Andorra getikt en op enter dan staat ze gewoon weer bij in de app

andorra.JPG

dus probeer nog eens zal straks eens kijken of ik meer uitleg kan vinden

Sucses
 
Beste Zapatha

Ik kom er niet.
Ik wordt gewaar dat ik iets niet begrijp of verkeerd oordeel.

Ik vertrek nu op vakantie - eindelijk.

Zal in de 2e helft van augustus dit alles eens rustig bekijken, want ik denk dat ik vele zaken in dit programma verkeerd doe.

Dus tot ziens later in de maand augustus.

Alvast zeer hartelijk bedankt voor al Uw info

Flamingo
 
In het kort de werking van deze app.

Als uw pc aangesloten is op het internet en u opent de app kaarten krijgt u een map van de ganse wereld te zien.
U kunt nu inzoomen op elk willekeurig punt op die kaart. U kunt ook bijvoorbeeld in "zoeken" intypen: hotels Berlijn, Parijs, Oslo enz. en er verschijnt een lijst met hotels voor elke stad.

U hebt de mogelijkheid om "offline kaarten" te downloaden. Hoe dat werkt werd hier al uitvoerig uit de doeken gedaan.
Flamgen heeft dus de kaart van Andorra gedownload. Ge moet daar niet achter zoeken op uw pc want het zijn geen "echte" kaarten. Daar staan enkel de gegevens van het betreffende land op.

Omdat het "offline kaarten" zijn moet u uw internet verbinding verbreken.

Om te testen doet u het volgende: in "zoeken" typt u bijvoorbeeld: hotels Luxemburg (in de veronderstelling dat u die kaart niet hebt gedownload). U krijgt nu de melding dat die gegevens niet beschikbaar zijn wegens ...

Typ nu in "zoeken": hotels Andorra (in de veronderstelling dat u die kaart inderdaad gedownload hebt).
Nu krijgt u wel een lijst van hotels in Andorra.

Als u nu kaarten van andere landen download kunt u die ook offline gebruiken.

Online haalt u de nodige gegevens voor gelijk welk land rechtstreeks van het internet.
Offline haalt u de nodige gegevens voor een land rechtstreeks van uw pc als u de kaart van dat land reeds gedownload hebt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan