Onvoledige lijst in programmas

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goede avond,
heb een probleem met het verwijderen van windows live gedoe en bij het openen van de lijst om die te verwijderen kom ik tot de vaststelling dat die niet volledig is en stop bij de letter V. Alles wat dus met w enz begint, staat er niet op, dus is verwijderen uitgesloten.
Ik zie wel dat windows al 3 keer servicepack 1 heeft geinstalleerd in de lijst van de actualisaties.
Deze laptop werd opnieuw geïnstalleerd met de originele reddingscds na een niet te verwijderen virus.
Rara ra, wa is da?
groetjes,
Marnix
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hello, nee ik heb geen systeemherstel gedaan omdat er maar eentje te vinden van na het voorval. Een reparatiemaneuver met de zogeheten hersteld cd's haalt ook niet uit.
Zou het kunnen, gezien vooral de moeilijkheden met het hotmail adres en windows live, dat het virus tot op de server iets kan uitrichten? Ik bedoel dat het hele hotmail gedoe erdoor is verstoord?
 
Hello, nee ik heb geen systeemherstel gedaan omdat er maar eentje te vinden van na het voorval. Een reparatiemaneuver met de zogeheten hersteld cd's haalt ook niet uit.
Zou het kunnen, gezien vooral de moeilijkheden met het hotmail adres en windows live, dat het virus tot op de server iets kan uitrichten? Ik bedoel dat het hele hotmail gedoe erdoor is verstoord?

Alles kan, maar zoiets zou frontpagina nieuws zijn ;)
Zou ik niet vanuit gaan...
 
DDragon80, beloofd, ik zal er maar niet vanuit gaan... . Maar enig idee hoe het op te lossen? Het is immers een laptop, en dat is nu mijn specialiteit niet. Ik denk dan vooral aan bios en zo... . Ik vrees dat het lichtje niet meer opflipt... .
 
Wel, een oplossing zonder het toestel zelf onder handen te hebben is niet zo simpel. Maar waar ik eerst naar kijk of doe is volgende:

- Download een goeie virusscanner zoals Hitman Pro, Malwarebytes, ... en laat die je systeem scannen. Verwijder indien nodig.
- Start cleanmgr en verwijder alle onnodige bestanden van je schijf.
- Verwijder alle "Toolbar" applicaties. (Verwijder alle onnodige software)
- Voer volgende uit vanuit een elevated command prompt (admin rechten): sfc /scannow
- Voer een checkdisk uit vanuit een elevated command prompt (admin rechten: chkfdk c: /F /R

Als je dat allemaal gedaan hebt gaan we verder.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan