Smartphone Op scherm, mobiel netwerk uit / aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ooit eens 2 maal 25€ op 2 dagen tijd weg, internet stond aan was het antwoord, vlak voor m'n vacantie. Ik wantrouw nu elke phone. Mobiel netwerk noemt zoiets dacht ik, te bereiken via instellingen, instellingen, instellingen, instellingen,.....
Buiten mijn gsm heb ik een Motorola 4 G van 2015, is meer een camera, gps en slaapt het ganse jaar met Pay&Go erop. Met al die QR codes FCS, PLF, vaccinatieattest wil ik mijn phone en ikzelf wat moderniseren.
In een wifi zone kan ik googlen mits ww en gn en zo staat hij ingesteld door een meisje van 16 j. Dus hier bij mij of op een terras ingelogd gaat het. Maar ik zou het op mijn scherm kunnen zien, zelf aan en uitzetten buiten een wifi zone. Wie kent het?
 
Ik denk dat u Mobiel netwerk aan en uitzetten bedoeld.
Hier bij mijn iPhone kun je daar Mobiele data uitzetten.

837B38C2-1F2B-445F-B02A-7DE727033465.png
 
swipen van bovenkant naar onderkant van scherm - daar klik je op het wifi-symbool.
Stond het aan dan is het nu af / stond het af dan staat nu aan ...

idem voor mobiele data - symbool staat ongeveer ernaast op zelfde scherm.

[Edit] Als reactie op wat @Skippy schreef : wat ik aangaf is Androïd - Iphone ken ik niet goed genoeg.
 
Hobbyman, in plaats van nu u toestel te straffen. Wat ik dus zonde vind als Smartphone freak. Zou het niet beter zijn om met die dingen te leren werken? Nu straf jij je Smartphone, haal je amper eruit wat er uit te halen valt omdat jij hem geen toegang verleent tot het net. Zonde vind ik dit. Je kan er zoveel mee doen, Mijn wifi en mobiele data staan NOOIT uit. ik heb slechts 2GB per maand en heb elke maand nog data over. Ik ben er nochtans heel erg veel mee bezig. Het is hoe je ermee omgaat die erg belangrijk is. Als je nu een serie gaat bekijken op mobiele data, gaat dit inderdaad heel erg duur uitvallen.
 
@cve Ik meen begrepen te hebben dat TS géén abonnement heeft maar Pay&Go. Dat wil zeggen dat hij géén krediet heeft van 2Gb, maar voor data transmissie moet betalen. Ik begrijp er niet uit dat hij niets wil betalen maar wel dat hij er controle over wil houden. Ik hoop dat de antwoorden tot nu toe hem daarbij helpen.
 
Vandaag al een touchscreen pen gevonden, Dit helpt al veel tegen verkeerd typen, phone vertikaal of horizontaal helpt niet, vingers te dik.
App's zijn er genoeg, Engelstalig zoeken is bb veel moeilijk omdat: men het verbergt omdat het geld opbrengt(internet aan) oftewel ik de juiste benamingen niet gebruik. Doe er nog wat google translate bij en we blijven rondjes draaien.
Ik zou dat graag op mijn scherm zien staan internet OFF , ON of andere benamingen.
 
dichter daarbij dan wat ik in #3 aangaf zal je niet geraken ... Android ontwikkelaars passen dat niet aan voor verzoek van één man vrees ik...
Heb je het bekeken ? gevonden ?
 
Beste hobbyman, Dit is totaal NIET verborgen. er staat bovenaan 4G+ bij mij. Of iets anders, maar meestal is het dit. Dit is niet verborgen. Waar haal jij dat vandaan?
Als jij met je te dikke vingers van helemaal boven je scherm naar beneden trekt zou je normaal gezien je mobiele data moeten zien en je wifi. Mobiele data zijn 2 pijlen eentje naar boven en eentje naar onder. Wifi zijn boog vormige streepjes een stuk of 4 iedere keer wat langer boven elkaar. Aan is in een kleur, of is grijs of zwart.
Screenshot_20210815_214405_com.huawei.android.launcher.jpg


Hier ben ik thuis. Dus ben ik op de wifi aangesloten, dus zie je niets staan naast de rechtstaande streepjes. Maar als ik mijn wifi af leg komt er daar 4G+ te staan.
Dus wat is er dan verborgen???

Screenshot_20210815_214856_com.huawei.android.launcher.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is je Iphone denk ik. Voor lezen moet ik brillen, voor dat symbool te zien bij mij ook denk ik.
Deze app zou een shortcut to your mobile network settings moeten weergeven Mobile Networks
Denkelijk is dat dan niet telkens via instellingen - - - , enzv gaan uit en aanzetten.
 
Het icoontje van "mobiele data" staat normaal verborgen.
Sweep uw scherm naar beneden. Kijk of u een icoontje van een rechthoekige driehoek ziet met daaronder "mobiele data". Indien dat icoontje niet zichtbaar is moet u op het "potlood" klikken. Er verschijnen nu meer icoontjes. Schuif het rechthoekige driehoek icoontje helemaal naar boven. Sweep uw scherm terug naar boven. Sweep uw scherm een beetje naar beneden zodat u het driehoekje ziet staan. Als u nu op het driehoekje klikt kunt u uw mobiele data afsluiten. Nog eens klikken en uw mobiele data is terug.
 
Dat is je Iphone denk ik. Voor lezen moet ik brillen, voor dat symbool te zien bij mij ook denk ik.
Deze app zou een shortcut to your mobile network settings moeten weergeven Mobile Networks
Denkelijk is dat dan niet telkens via instellingen - - - , enzv gaan uit en aanzetten.
Oh, beste hobby man, kijk eens naar da groen manneke als avatar. Dan zal je weten dat ik zeker geen iPhone heb, maar een Android toestel. Over het feit dat het klein is, ben ik akkoord, dat is waar, maar je kan niet ontkennen dat het er niet staat.
 
Beste hobbyman, Dit is totaal NIET verborgen. er staat bovenaan 4G+ bij mij.
Hoe komt het dan dat in de schermafbeeldingen van uw smartphone, het icoontje van "Mobiele data", waarmee je uw mobiele data kunt in en uitschakelen, nergens te bespeuren is?
 

Bijlagen

  • Screenshot_20210816-010941~2.png
    Screenshot_20210816-010941~2.png
    239.8 KB · Weergaven: 119
@J.W. Het noemt daar 'mobiele gegevens' ... en is duidelijk zichtbaar ...
Dat noemt dacht ik " begrijpend lezen". Die icoontjes kunnen er inderdaad van fabrikant tot fabrikant schelen. Vandaar dat Google eigenlijk zou willen dat fabrikanten daar zou van af blijven. Met Google One waren ze op goede weg, maar momenteel is daar weinig meer van over. Zoals mijn toestel een Huawei, Samsung, Alcatel en nog een aantal andere merken doen hun eigen ding met de software en daar wringt nu net het schoentje. Als het nu uniform zou zijn. Dit icoontje bedoelt "mobiele data" en niet bij de ene data en bij de andere gegevens. Bij nog een andere nog iets anders. Dan zouden er al een hoop misverstanden uit de weg geruimd worden. Denk dat de fabrikanten niet echt snappen dat ze door hun eigen ding te doen voor veel verwarring zorgen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan