Windows 10 Originele key

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo beste mensen,

Weer ik deze Laptop rezet naar de fabrieksinstellingen, krijg ik dan de originele licentie key dan weer erbij?
De originele Windows versie toen, was Windows Vista.
Wie weet het antwoord op mijn vraag ?
Ik ben benieuwd naar het antwoord en hoor het nog graag,
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
 
een reset brengt of geef je niet de licentie terug.. dacht dat deze pas vanaf Windows 8 ingebakken (opgeslagen ) werd in het bios !
*indien deze niet vermeld staat op een sticker onderkant de laptop dan vrees ik ervoor .
 
Normaal is dat geen probleem als je terug naar fabrieksinstellingen gaat. Laptops zijn voorzien van een algelmene OEM key. Die stikker die onderaan hing met de key was eigenlijk meer administratief voorzien. Dat was eigenlijk niet de key waarmee dat toestel effectief geactiveerd was/werd.
 
OK Leono, Mijn plan was om de oude Laptop weer terug te brengen naar de fabrieks instellingen en hoop zo dan met behulp van zo'n key-finder programma de originele licentie-key weer te kunnen bemachtigen, maar dat is niet meer dan een veronderstelling en tevens ook wel een gok van mij. "Niet geschoten, is natuurlijk altijd mis" ....Of weet jij wellicht een andere (betere) manier?
Groetjes,
Cor
 
Aha, nu begrijp ik het, denk ik. Maar als de originele sleutel een Vista sleutel was, dan zal die waarschijnlijk geen toegang geven tot Windows 10.

In de Vista tijd was er nog geen hardware herkenning, voor zover ik weet.

Maar dit is een terrein waar vooral Qtex zeer goed thuis is, weet ik uit ervaring.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan