Windows 10 outlook bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik ben dom geweest!!!!!! ik heb mijn documenten eens opgekuist en heb per ongeluk de map outlook bestanden verwijderd.
ik heb daarna de prullenmand leeggemaakt.wanneer ik outlook terug opende moest ik terug een ww instellen.
nu ben ik alles wat in de map concepten,verwijderde items enz... allemaal kwijt!!!!
is er een oplossing om deze gegevens terug te vinden??

alvast bedankt!!!!
 
ontrack heeft de map oulook bestanden gevonden die ik verwijderd had.(geen diepe scan)
deze map is 4,40mb groot en er zit een pst bestand in.
toen ik de mail verwijderde stonden er ongeveer een 50tal mails in outlook (concepten,verzonden…) klopt het dat dit maar 4,40mb is.
zo ja,hoe moet ik dit bestand terugplaatsen zodat alles weer in outlook staat?(ik heb de recover op een usb-stick gezet)
 
240194


Je kan de map wijzigen of door nieuw een data map toe te voegen
 
Voor POP3 kun je in MSOutlook toch instellen dat de mail al dan niet en hoelang op de server moeten blijven staan.
Misschien stond dit ingesteld en staan uw mail nog op de server.
 
dat klopt,ik heb dit nu langer ingesteld maar het gaat om mails die ik in concepten had gezet en er zijn er bij die ouder dan een jaar zijn.
nu heb ik geprobeerd van outlook op te starten vanuit het pst bestand dat op de usb stick staat maar outloog geeft de melding dat dit moet gedefineerd worden.hoe doe ik dit
 
ik vrees dat ik alles kwijt ben .recuva had 2 pst bestanden gevonden (niet van de datum 04/05/2019) maar van vroeger.
ik heb deze in een aparte map geplaatst,maar wanneer ik deze in de map outlook bestanden plaats en outlook open geeft hij aan dat outlook het pst bestand niet kan vinden. of moet ik in recuva naar een ander bestand zoeken?

PST bestanden moet je manueel linken. Gewoon in de folder plaatsen is geen optie.
 
In iedergeval een goed bericht maar juich nog niet te snel. Het gevonden pst bestand kan op meerdere clusters op de harddisk staan en als er maar 1 cluster is overschreven zit je met een beschadigd ost bestand.
Herstel de outlook map naar een andere schijf of usb stick of externe drive, kopieer het daarna naar de c schijf en ink het pst daarna zoals ddragon zegt
 
Laatst bewerkt:
Ms outlook is wel een goed mail programma. Gezien bepaalde missende functionaliteiten ben ik overgestapt naar een ander programma en is freeware.
(Mozilla thunderbird)
Deze is makkelijker in gebruik en bied ook gescheiden mappen voor mij en mijn vrouw.
 
heb dit geprobeerd vanaf de usb stick.
dit is wat hij aangeeft; dit gegevensbestand is niet geconfigureerd selecteer een bestaand bestand dat moet worden geconfigureerd of typ de naam van een nieuw bestand dat moet worden gemaakt.
 
Dan zou ik Ontrack nogmaals laten lopen. Heb je in de juiste map gezocht na de scan ?
Je zou denken dat als er een pst bestand gevonden wordt er ook een ander / goede pst bestand gevonden kan worden.
Zet linksonder ook het schakelaartje om naar Deep Scan. De scan kan wel een tijdje in beslag nemen.

Vind je niets dan is dit een hopeloze situatie.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan