Windows 10 outlook bestanden

Status
Niet open voor verdere reacties.
hallo,
ik ben dom geweest!!!!!! ik heb mijn documenten eens opgekuist en heb per ongeluk de map outlook bestanden verwijderd.
ik heb daarna de prullenmand leeggemaakt.wanneer ik outlook terug opende moest ik terug een ww instellen.
nu ben ik alles wat in de map concepten,verwijderde items enz... allemaal kwijt!!!!
is er een oplossing om deze gegevens terug te vinden??

alvast bedankt!!!!
 
Ms outlook is wel een goed mail programma. Gezien bepaalde missende functionaliteiten ben ik overgestapt naar een ander programma en is freeware.
(Mozilla thunderbird)
Deze is makkelijker in gebruik en bied ook gescheiden mappen voor mij en mijn vrouw.

Waarom zou dat niet mogelijk zijn in MSOutlook?
In MSOutlook kan je toch elke account laten toekomen.
 
Skippy,
Het systeem is nu al een paar uur aan het scannen.
Als het niet in recycle bin staat in welke mappen kan ik dan best nog eens kijken want er komt enorm veel te voorschijn. Hopelijk vind ik het !!
 
Ik heb een pst bestand gevonden van 53mb groot van op de dag dat ik het verwijderd heb. Er staat wel een rood kruisje bij. Wanneer ik het naar een USB-stick wil recoveren zegt hij dat er geen plaats genoeg is terwijl het bestand maar 53mb groot is
 
Een rood kruis is geen goed teken. Waarom de melding komt dat er niet voldoende plaats is weet ik niet, nooit meegemaakt.
i.v.m. het rode kruisje denk ik dat het bestand beschadigd is en incompleet nog deels aanwezig is.

Iets wat overschreven is, is voorgoed weg. Belangrijk is als er iets verwijderd is en je moet gaan recoveren dat je zo min mogelijk schrijf bewerkingen moet gaan uitvoeren om de kans zo klein mogelijk te maken dat iets definitief weg is. Ook internetbezoek geeft vele schrijfbewerkingen.
Maar als je geen recovery software hebt geïnstalleerd zal je dit toch eerst moeten installeren om iets te kunnen doen en dat is ook een schrijfbewerking met een zeker risico iets te overschrijven. Ook hulp zoeken op internet, in dit geval bij ons zal schrijfbewerkingen maken. Belangrijk is om de pc met rust te laten en meteen aan de slag te gaan met recovery software.
Daarom is het erg belangrijk om altijd een goed recovery programma op de pc te hebben staan, ook al heb je het nooit nodig en dit is iets waar zelden melding van wordt gemaakt. Ook een goed backup programma kan z'n diensten bewijzen, al gaat dit altijd terug naar de datum wanneer de backup is gemaakt.

Ik begin te vrezen dat dit niet meer gaat lukken en je er rekening mee moet houden dat het pst bestand definitief weg is. Je zou als je het beschadigde pst bestand ergens kunt opslaan nog een pst herstel programma kunnen proberen, maar wat door de beschadiging weg is, is definitief weg. Mogelijk heb je dan nog een aantal emailberichten terug.

En anders is dit een goede les.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan