Status
Niet open voor verdere reacties.
hoy,

in een vlaag van waanzin, heb de .pst files van mijn outlook verwijderd en natuurlijk ook de prullenbak direct leeg gemaakt! Is er een mogelijkheid deze handeling om te keren of als dit niet gaat: hoe krijg ik mijn outlook terug aan de praat?
 
Hey RickKE,

Zet een herstelpunt terug naar een datum voor je die .pst files verwijderd hebt.
Ga hiervoor naar Start, typ rstrui in de zoekbalk, klik enter en volg de instructies op het schermpje.
 
Een herstelpunt kan geen gebruikers gegevens herstellen. Enkel systeem/app bestanden.

PST herstellen heeft ook geen nut daar deze totaal verwijderd is. Er valt niets te herstellen dan.

Ik denk dat je beste mogelijkheid is om gebruik te maken van recovery software. Je mag deze alvast zeker NIET installeren op dezelfde schijf als waar je PST bestand stond. Installeer NIETS, verplaats NIETS, doe zo weinig mogelijk en probeer via recovery software die PST terug te halen.
 
Een herstelpunt kan geen gebruikers gegevens herstellen. Enkel systeem/app bestanden.

PST herstellen heeft ook geen nut daar deze totaal verwijderd is. Er valt niets te herstellen dan.

Ik denk dat je beste mogelijkheid is om gebruik te maken van recovery software. Je mag deze alvast zeker NIET installeren op dezelfde schijf als waar je PST bestand stond. Installeer NIETS, verplaats NIETS, doe zo weinig mogelijk en probeer via recovery software die PST terug te halen.


en welk recovery software is daar het best voor?
 
beschik je over de Icare date recovery of over de Easeus data recovery beiden werden eens via gaotd aangeboden ...indien zo kun je die eens proberen..
vraagje stonden deze niet meer in je webmail op de server...je heb daar immers 5GB opslag
 
Recuva Portable is ook een optie : Recuva - Portable version

Recuva-Wizard.jpg
 
beschik je over de Icare date recovery of over de Easeus data recovery beiden werden eens via gaotd aangeboden ...indien zo kun je die eens proberen..
vraagje stonden deze niet meer in je webmail op de server...je heb daar immers 5GB opslag

ja mijn mails staan daar nog in,dat is niet het grote probeem maar ik had ook een agenda in mijn outlook en ik bewaarde ook bepaalde mails in zelf aangemaakte mappen, die ben ik kwijt.

Ik merk ook dat de spacebar van mijn toesenbord blijft hangen, maar daar doen jullie niets aan, zeker ? ;)
 
dat de spacebar blijft hangen kan met vervuiling van je toetsenbord te maken hebben ...
regelmatig koppel ik mijn toetsenbord los om deze dan open te maken en zodoende er het vuil te verwijderen als ook dat ik de toetsen afveeg met een in een alcohol gedrenkt doekje , om deze te ontvetten.
**denk niet dat het mogelijk is om de gegevens in de agenda terug te halen , als ook de zelf aangemaakte mappen ..
indien je een systeembackup bezit kun je deze wel terug zetten je behoud dan al de gegevens die er toen aanwezig waren ...
de naderhand toegevoegde gegevens ben je kwijt , en deze toegezonden mails komen dan terug binnen in je outlook
 
Incidenteel als ik een PC hier heb van derden om bestanden terug te halen gebruik ik Testdisk.
Gratis en soms verbluffend. Nog nooit gebruikt voor Outlook, maar wieweet is hier ook nog iets van terug te halen.
TestDisk - CGSecurity

Hier is de link naar een download TestDisk Download - CGSecurity rechts op de button klikken.

Lees eerst de manual, want is geen gemakkelijk programma, het werkt min of meer onder Dos TestDisk Step By Step - CGSecurity
 
Een herstelpunt kan geen gebruikers gegevens herstellen. Enkel systeem/app bestanden.

PST herstellen heeft ook geen nut daar deze totaal verwijderd is. Er valt niets te herstellen dan.

Ik denk dat je beste mogelijkheid is om gebruik te maken van recovery software. Je mag deze alvast zeker NIET installeren op dezelfde schijf als waar je PST bestand stond. Installeer NIETS, verplaats NIETS, doe zo weinig mogelijk en probeer via recovery software die PST terug te halen.

Dat klopt, maar dan zouden die bestanden wel toch terug in de prullenbak moeten staan.
Ik zou zeggen, baat het niet, dan schaadt het niet.
 
Dat klopt, maar dan zouden die bestanden wel toch terug in de prullenbak moeten staan.
Ik zou zeggen, baat het niet, dan schaadt het niet.

Helaas valt de Prullenbak valt ook onder user data. Enkel systeembestanden en register gaat terugdraaien. Ik zou een systeemherstel in deze situatie zeker niet aanraden. Want de kans dat die data overschreven gaat worden is wel een pak groter dan. En dan gaat recovery software die data zeker nietmeer terug kunnen halen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan