Status
Niet open voor verdere reacties.
hoy,

in een vlaag van waanzin, heb de .pst files van mijn outlook verwijderd en natuurlijk ook de prullenbak direct leeg gemaakt! Is er een mogelijkheid deze handeling om te keren of als dit niet gaat: hoe krijg ik mijn outlook terug aan de praat?
 
in elk geval bedankt allemaal, van alle recovery software die ik geprobeerd heb is er geen enkele die ook maar iets van deze pst terug gevonden heeft. Ik ga dus gewoon mijn Outlook terug installeren en opnieuw beginnen! Pech voor de Belgen, zeggen ze thuis, jammer maar niet levensnoodzakelijk. Eigen schuld dikke bult!
Nogmaals bedankt iedereen, en tot kijk!!
 
Voor je iets gaat herinstalleren of verwijderen, mag ik vragen hoe je die PST verwijderd hebt?
Want ik begin te vermoeden dat de PST file nooit echt verwijderd is, maar enkel de link met Outlook... Anders had je die zeker moeten terugvinden. Lijkt me ook raar dat je die PST in die verborgen folder gaat verwijderen. De meeste mensen kennen die locatie zelfs niet. Daarom een beetje vreemd.
 
Bij deze laat ik toch maar weten dat ik Outlook terug geïnstalleerd heb en dat alles weer werkt als voordien, ik ben wel alles kwijt maar leef nog net zo goed als voordien ;) De agenda is weer aangevuld. Goede raad van tante Kaat, effe opletten en niets blindelings deleten!!
Zaak gesloten en bedankt voor goede pogingen tot hulp!!
close
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan