outlook rss-feeds

Status
Niet open voor verdere reacties.
sinds deze week komen mails binnen is rss-feeds ipv van inbox
2Knipsel.JPG

is dat nieuw ?

kan ik dat ook instellen dat alles bij inbox komt ?
 
Laatst bewerkt:
Wees eens wat duidelijker, om welke soort mailbox gaat het? Telenet, hotmail, gmail...,
En kan je er wat meer body aan geven aan je vraag, want dit lijkt mij een zeer vage vraag.
 
Ok, klik eens in de linker kolom waar er nieuwe mail en zo staat op "meer", dan zie je mappen verschijnen en klik eens op postvak in. Normaal gezien moet je dan switchen van RSS feeds naar postvak in. Dan zou hij daar normaal gezien ook moeten blijven als je afgesloten hebt en terug opstart. Echter mag je niet de postvak in klikken die boven "meer" staat. Je moet deze kiezen die onder " meer" staat. Waarom het niet lukt met deze boven "meer" heb ik geen idee, maar die selecties blijven hier bij mij niet behouden.
 
Ik vind bij mij geen RSS feeds. In instellingen vind ik ook nergens iets waardoor ik denk, mm ja daar moet je wezen. Vandaar dat ik dacht dat je echt onder "meer" op postvak in moet gaan klikken en dat hij dan terug normaal zou zijn.
 
Denk dat ik het gevonden heb. als je naast RSS feeds een sterretje hebt staan en naast postvak in niet zoals ik heb is dit makkelijk aan te passen. Want dit is namelijk de map die jij als favoriet hebt staan. Dus als er naas je RSS feeds een sterretje staat en naast je postvak in niet is dit jou probleem. Hoe los je dit nu op, ga op RSS fees staan met je cursor en klik rechts, dan kan je uit favorieten verwijderen selecteren en dan verwijder je het sterretje, dan ga je naar postvak met je cursor en rechts klikken en daar dan als favoriet selecteren. Hopelijk werkt dit bij jou. Hier lijkt dit te werken, al vind ik RSS feeds niet bij mij. Had het bij verzonden berichten gedaan.
 
Nu lukt het mij ook niet om het te veranderen. Dacht nochtans dat het bij mij gisteren met die sterretjes te veranderen dat de titel ook mee veranderd was, maar niet dus. Maar hoe je het wel weer juist zet weet ik ook niet. Je zegt dat je ze niet kan verwijderen. Ik moet op mijn gsm lang op het bericht duwen om te verwijderen, dat zijn ook zulke bolletjes, lukt dit dan niet bij u nu?
 
Die RSS feeds heb je dus niet nodig, je kan dus als je rechts klikt ook verwijderen selecteren. Heb je dit al eens gedaan? Allez ik zou dit durven doen, maar ik zit er ook niet mee om mijn boeltje opnieuw te installeren of zo. Dus als je niet bang bent om je mail box eventueel opnieuw te moeten installeren, zou ik RSS feeds eens rechts klikken en verwijderen. Dan kan hij in principe er niet meer staan zou ik zo denken. Maar ik weet het.Ik ben nogal een radicale. Als mijn telefoon mij niet zint is het de kabel erin en hupa, de ROM er opnieuw inladen, al dan niet een andere. Met mijn computer is het hetzelfde. Ik heb hem ook al enige keren van 0 her geinstalleerd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan