Pack internet + telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.

Ivan

Oprichter
Forumleiding
Admin
Ik heb nu bij telenet een pakket freefoon en turbo internet, maar zijn er nog providers dat dit aan bieden ?
 
Ik heb nu bij telenet een pakket freefoon en turbo internet, maar zijn er nog providers dat dit aan bieden ?

wij hebben dat al lang ,en ik zou als ik van jou was ni veranderen,andere zijn belovers voor een bepaalde periode en als ge dan teveel belt heb je shit.

SIMBA
 
Nee simba maar wil eens weten of er nog zijn die dat zo iets aanbieden.
 
Ja als ik dit neem bijvoorbeeld zit ik met abonement voor de telefoon (adsl) wat ik nu niet nodige heb.
 
Ja ik hoor ook veel goede dingen over Dommel.Maar als je bij telenet zit moet je eerst naar Belgacom veranderen (ASDL).En daar moet je dan voor betalen en daarna ook nog de activatie enzo voor Dommel.
Loont het dan nog wel?
Walter
 
Ik heb ook een " telenet turbo pack " wat inhoud een internetverbinding met een Downloads/upload van 35 giga , Freephone24 ( voor 5€ toeslag per maand ) digitale televisie met flexview en gratis hotspots van telenet .
Ik denk niet dat je in België op dit moment een equivalent gaat vinden voor dezelfde prijs of minder en met dezelfde snelheid .
Niet dat ik promo wil maken voor telenet maar er zijn voorlopig geen andere opties
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan