Pack internet + telefoon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toen we verhuisde zijden ze aan de telefoon dat we gratis digibox kregen omdat we al zolang klant zijn, ook moesten we geen actievatie kosten betalen.
Nu goed verhuis word gepland, tecnieker komt de week er na van telenet.
Voor te beginnen wiest die al niets van een gratis digibox, hij belde naar telenet en zijden tegen hem dat het waar was.
Nu alles geinstalleerd, en 2 weken nadien krijgen we de 1 ste factuur de actievatie kosten staan er op + de digibox voor te betalen.
Wij belde naar telenet, en zijden aan de telefoon dat het een mising was, dat we een andere factuur gingen krijgen. paar dagen nadien kreegen we ze weer in de bus nu was de actievatie kosten er af maar de digibox niet.
Dus weer naar telenet gebeld, en daar was het weer oei is een missing. Ook hebben we die abonementen op prime en al stop gezet want je moet dat binnen de 1 maand doen.
En zijden aan de telefoon dat kan niet meneer want je heb een gratis digibox en moet je een abonement voor 1 jaar nemen van prime.
Ahnee zijden wij zo niet sluit die digibox maar af dan, ok zo gedaan.
1 week na dien krijgen we factuur van telenet met betaling voor 1 jaar prime.
Zij nu is het wel, alles van telenet buiten, vaste telefoon, 2 mobiel, telenet.
 
Begrijp u boosheid. Ken ook iemand die daarom zijn telenet ging afzeggen maar uit eindelijke is hij terug gekeerd naar telenet omdat telenet achteraf gezien toch goedkoper was dan belgacom. Er gebeuren jammer genoeg veel van die fouten bij telenet wat eigenlijk niet zou mogen maar wat doe je er aan. Ze hadden bij mij ook eens extra kosten aangerekent omdat ik mijn eerste factuur van digitale tv niet op tijd had betaald ik heb gewoon het gene betaald toen dat ik moest betalen en die extra kost niet!!! een factuur later was dit al gecorrigeerd. En wat prime betreft als je voor dat je proef periode verlopen was hebt opgezegd kunnen ze u geen jaarabonnementaan rekenen ik had het 2 maanden op proef eind vorig jaar en heb het ook mooi afgezegd omdat we er gewoon geen tijd voor hebben om te kijken we hebben misschien toen 2 films bekeken via prime in die twee maanden een mens heeft nu eenmaal maar 24 uur in een dag. En alles beginnen opnemen om er uiteindelijk toch niet naar te kijken is ook geen oplossing.

Dirkske
 
das waar veel beloven men maat heeft prime aangetekent brief twee maanden voor zijn contract verstuurt dat gelde niet moest een maand zijn.
ikzelf wil telefoon afzeggen bj telenet voor 4 gesprekken van 18min moet ik 41€ betalen als met proximus geraak ik nietmeer dan 20€
straffe tabak zeg
 
Toen we verhuisde zijden ze aan de telefoon dat we gratis digibox kregen omdat we al zolang klant zijn, ook moesten we geen actievatie kosten betalen.
Nu goed verhuis word gepland, tecnieker komt de week er na van telenet.
Voor te beginnen wiest die al niets van een gratis digibox, hij belde naar telenet en zijden tegen hem dat het waar was.
Nu alles geinstalleerd, en 2 weken nadien krijgen we de 1 ste factuur de actievatie kosten staan er op + de digibox voor te betalen.
Wij belde naar telenet, en zijden aan de telefoon dat het een mising was, dat we een andere factuur gingen krijgen. paar dagen nadien kreegen we ze weer in de bus nu was de actievatie kosten er af maar de digibox niet.
Dus weer naar telenet gebeld, en daar was het weer oei is een missing. Ook hebben we die abonementen op prime en al stop gezet want je moet dat binnen de 1 maand doen.
En zijden aan de telefoon dat kan niet meneer want je heb een gratis digibox en moet je een abonement voor 1 jaar nemen van prime.
Ahnee zijden wij zo niet sluit die digibox maar af dan, ok zo gedaan.
1 week na dien krijgen we factuur van telenet met betaling voor 1 jaar prime.
Zij nu is het wel, alles van telenet buiten, vaste telefoon, 2 mobiel, telenet.
ik ga binnenkort ook verhuizen goed om te weten.
grtjs
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan