pagina in 2 delen

georguy

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg plots -na iets gedaan te hebben met aaps & store -nu iedere keer ik op het Fcebook icoon klik de pagina maar de helft
alleen op dat icoon é dat van outlook .
al het ander opent gewoon .
ik kan wel maximaliseren maar hoe zou ik die pagina weer gewoon kunnen openen .
ik weet dat er zoiets is als een "split "maar vind dat niet terug

grtn

Bijlagen

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
druk op de Windows toets + het pijltje dat naar boven wijst en de pagina zal vergroot weergegeven worden ...

georguy

Steunend lid
Vip Lid
dank u
het lukt me om te vergroten maar ik zou het weer als vroeger willen hebben dat het gewoon de hele pagina opent als ik op de icoon klikt .
kan dat ?

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
normaal gezien zou de pagina nu telkens voledig geopent moeten weergegeven worden ....is dit dan niet zo bij u ?

georguy

Steunend lid
Vip Lid
neen , na 1x wel nu , maar de volgende malen weer terug 1/2 pagina .
en het is dus bvb Facebook die maar voor de helft opent op die 1/2 pagina dus
zo een beeld als in de bijlage
al vanalles geprobeerd met slepen en sluiten enz maar altijd komt het de volgende keer terug
kan wel vergroten met doe windows knopen pijltje naar boven maar ja

Bijlagen

Laatst bewerkt:

georguy

Steunend lid
Vip Lid
nog altijd hetzelfde als ik Facebook open ; maar een half blad , moet ieder keer maximaliseren , en gelijk hoe ik afsluit het komt terug

Bijlagen

georguy

Steunend lid
Vip Lid
sorry Qtex ,

kan dat niet openen zie bijlage

grtn

Moderator Notice: werd aangepast ...

georguy

Steunend lid
Vip Lid
heb dat al veel gedaan maar na sluiten via bestand , of met rood kruisje of alt+F4 , na terug openen weer hetzelfde
maar aalleen voor Facebook en Outlookicoon daaronder , alle 2 aan de rechterkant van het bureaublad

Qtex

Beheerder
Forumleiding
Admin
raar dat het dan enkel Facebook is ...ik kan het niet verklaren ...
een eendere andere pagina opent dan in normale grootte !

georguy

Steunend lid
Vip Lid
inderdaad
zal iets raar gedaan hebben zeker
enfin , het is te doen
dank u voor de hulp

grtn

WaWa

Medewerker
Forumleiding
Misschien is deze suggestie wel wat:
► Vooraleer je precies doet wat in #7 door Q. wordt uitgelegd, de aanwijzer bovenaan in het gedeelte boven de adresregel - of in ieder geval in het volvlak Rechts klikken en naar Formaat wijzigen gaan en aanklikken. Je aanwijzer veranderd in een kruisje. Als het formaat is ingesteld Alt+f4 klikken of Afsluiten. Nu zou het moeten opgelost zijn en blijven. Zoniet - dan weet ik het ook niet meer...

georguy

Steunend lid
Vip Lid
dat kan ik doen en de volgende keer weer hetzelfde
misschien wel erbij vertellen dat het maar een halve pagina is die opent , dus de helft van de tekst.
maar toch bedankt

georguy

Steunend lid
Vip Lid
aan iedereen die geholpen heeft voor dat probleem bedankt .
ondertussen opgelost : ik heb de Facebook pagina heringesteld als bureaubladicoon en blijkbaar opent het nu iedere keer goed
so far so good

Bovenaan Onderaan