Status
Niet open voor verdere reacties.

georguy1

Steunend lid
Vip Lid
ik krijg plots -na iets gedaan te hebben met aaps & store -nu iedere keer ik op het Fcebook icoon klik de pagina maar de helft
alleen op dat icoon é dat van outlook .
al het ander opent gewoon .
ik kan wel maximaliseren maar hoe zou ik die pagina weer gewoon kunnen openen .
ik weet dat er zoiets is als een "split "maar vind dat niet terug

grtn
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    79 KB · Weergaven: 139
neen , na 1x wel nu , maar de volgende malen weer terug 1/2 pagina .
en het is dus bvb Facebook die maar voor de helft opent op die 1/2 pagina dus
zo een beeld als in de bijlage
al vanalles geprobeerd met slepen en sluiten enz maar altijd komt het de volgende keer terug
kan wel vergroten met doe windows knopen pijltje naar boven maar ja
 

Bijlagen

  • zo  een beeld.jpg
    zo een beeld.jpg
    47 KB · Weergaven: 113
Laatst bewerkt door een moderator:
nog altijd hetzelfde als ik Facebook open ; maar een half blad , moet ieder keer maximaliseren , en gelijk hoe ik afsluit het komt terug
 

Bijlagen

  • Knipsel.jpg
    Knipsel.jpg
    33.4 KB · Weergaven: 144
heb dat al veel gedaan maar na sluiten via bestand , of met rood kruisje of alt+F4 , na terug openen weer hetzelfde
maar aalleen voor Facebook en Outlookicoon daaronder , alle 2 aan de rechterkant van het bureaublad
 
Misschien is deze suggestie wel wat:
► Vooraleer je precies doet wat in #7 door Q. wordt uitgelegd, de aanwijzer bovenaan in het gedeelte boven de adresregel - of in ieder geval in het volvlak Rechts klikken en naar Formaat wijzigen gaan en aanklikken. Je aanwijzer veranderd in een kruisje. Als het formaat is ingesteld Alt+f4 klikken of Afsluiten. Nu zou het moeten opgelost zijn en blijven. Zoniet - dan weet ik het ook niet meer...
 
aan iedereen die geholpen heeft voor dat probleem bedankt .
ondertussen opgelost : ik heb de Facebook pagina heringesteld als bureaubladicoon en blijkbaar opent het nu iedere keer goed
so far so good
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan