Opgelost paginarand

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wanneer ik een flyer wil maken ga ik als volg te werk: open word> nieuwe document schrijf de tekst voeg aangepast afbeeldingen of pictogrammen in
geef de nodige kleur aan de pagina en dan maak ik een paginarand aan.
Dit doe ik via randen en arcering>kader paginarand neem de gewenste kader en klaar is Kees?
Maar nee hoor! want als ik die wil printen krijg ik die langs geen kanten geprint met een volledig kader rond de pagina de onderste rand print hij nooit af.
Heb naar mijn kunde al van alles geprobeerd toch lukt het mij niet zie bijlage. 1e bijlage laat zien hoe het zou moeten 2e bijlage heeft het afdrukvoorbeeld weer
daar zie je dat hij de onderste rand niet zal printen.
Wie kan mij zeggen wat ik fout doe of hou het wel moet lukken.
Alvast bedankt voor de moeite die jullie willen nemen.
Wilcar.afdrukvoorbeeld .jpg
 

Bijlagen

  • Diner 27 maart - kopie.docx
    163.6 KB · Weergaven: 11
Ik heb het docx uit #13 afgedrukt en het daarna omgezet naar PDF.
Bij het afdrukken krijg ik wel de vermelding dat: de paginaranden van sectie 1 bevinden zich buiten het afdrukbare gebied. Wilt u doorgaan?
Ik heb op "doorgaan" geklikt.
Op allebei de bestanden staat de "rand" er volledig op.
Langs de linkerzijde staat de rand een beetje verder binnenwaarts tegenover de rechterzijde.
Dit komt omdat de rand bestaat uit "losse ruitjes" en niet uit één stuk gemaakt is.
U kunt natuurlijk eindeloos experimenteren door links, rechts een punt meer of minder te geven of door de ruitjes een punt kleiner of groter te maken om dit op te lossen.
De beste oplossing is door voor de rand een doorlopende vorm te nemen.

Het afdrukken is gebeurt met een Canon IP 7250 inkjet printer.
 

Bijlagen

  • diner voor wijkbewoners.pdf
    638.5 KB · Weergaven: 4
  • Diner voor wijkbewoners.docx
    163.1 KB · Weergaven: 5
Oké Philip ga daar mee aan de slag wat u zegt klinkt logisch ga dat eens bij vrienden proberen die een laserprinter hebben.
Alvast bedankt voor de moeite die je en ook de andere hebben genomen.
Denk dat ik hierbij dit hoofdstuk ga afsluiten.
Groetjes,
Quwica
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan