pc in de shit

Status
Niet open voor verdere reacties.
bedankt aan allen die de moeiete gedaan hebben om mijn prob op te lossen
het zal nu wel even zoeken zijn maar hetgene wat door de " repair procedure " verwijderd is of in het andere geval wat dubbel op de HD staat , wie weet ?? ;) ;)
 
hey
terwijl ik toch met de pc in de klinsch lag dan maar verder gegaan : GROTE schoonmaak alle dubbele bestanden : buiten ; enkel schijfruimte die niet voor andere zaken kan benut worden of brood nodig voor een goede werking , resultaat : 14 GB ( je leest goed 14 GB ) winst op de HD ... niet dat dit een prob is ... nog voldoende vrije ruimte zat ... maar wat moet ik met dubbele bestanden ???( enkele gevonden van 2004 die er 4x in vermeld waren .... )
bijkomend progje : alles in eigen huis !!!!! ( staat op de cd xp !! )
dus maar afsluiten van dit zot gedoe , mits wat geduld en wat wat goede deugden komt alles voor elkaar ;) ;) ;) ;)
 
dubbele bestanden zou ik niet verwijderen.
Heb dat al eens gedaan paar jaar geleden en was format.
 
beste Ivan
" vroeger " was pctuts ook niet aanwezig op het net ......;)
 
Nee dit is waar, maar zo leer je er iets uit.
Zijn veel mensen die niets durven.

Ik ken mensen dat schrik hebben mails te verwijderen uit outlook, elke keer dat ik langs ga moet ik deze verwijderen.
 
beste Ivan
al doende leert m'n en uit zijn eigen stomiteiten leert m'n , behalve die gene die denkt dat hij de wijsheid in pacht heeft , tot die categorie wens ik nie te behoren
diegene die me wil helpen om iets op te lossen zeg ik graag " dank u " en alle opmerkingen , iedeen en wat dan ook zijn bij mij hartelijk welkom zelfs de misplaatste ;)
waarom zijn we lid bij "pctuts " ( wat eigen reklame mag ook ?? ):p :p
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan