PC SpeedCat en alleyCat junk Remover

Status
Niet open voor verdere reacties.

skippy10

Steunend lid
Vip Lid
Beste. ben waarschijnlijk goed opgelicht voor 44.77€ en 42.35€ betaald via pay pal.Bij het openen van de site van Pctuts staat er van boven twee iconen waar je kan op klikken en dit om uw windows
op te kuisen enz....Bij de instal gaat alles vlot en men kan ook scannen waarbij je honderde fouten vind ( dus verwijderen die troep ) daarna krijg je er nog bovenop dat er nog troep op uw pc zit dus
deze ook laten verwijderen (malware enz..)Mijn virusscanner was al een paar keer aangeslagen hen dan maar af gezet voor het scannen.
Bij het heropstarten van mijn pc krijg ik melding van mijn Malwarebytes dat ik deze soft moet verwijderen alsook bij mijn virusscanner.
En dit onder de naam van safecart.?
NB.dit maar om te melden dat dit niet kan of weet u soms meer graag een antwoord.
Groeten,
Moderator Notice: email adres werd verwijderd om u te vrijwaren van spam mails
 
die iconen waar jij op geklikt heb zijn dus niet van pctuts zelf .. ik zie dat jij Chrome gebruikt maar waarschijnlijk dan zonder adblock.
*aangezien ik onderstaande ad blocker heb geinstalleerd in Chrome krijg ik deze advertenties dus nooit te zien waar door ik dus nooit de verleiding krijg hier op te klikken ..


*probeer je centen terug te eisen en verwijder vervolgens die software .
 
ik heb geen adblock en ik zie dit ook niet. Maar nergens op klikken als je niet juist weet wat het is, of eerst hier vragen. We staan altijd open om mensen te helpen waar we kunnen.
 
ik heb geen adblock en ik zie dit ook niet. Maar nergens op klikken als je niet juist weet wat het is, of eerst hier vragen. We staan altijd open om mensen te helpen waar we kunnen.

Voor zover ik weet krijg je als VIP-lid of medewerker geen reclame te zien (als je onder je eigen naam ingelogd bent).
 
Vandaar dat ik geen adblock van doen heb. Ik zie bijna nooit reclame, behalve dan op bepaalde sites over Android waar er slechts enkele banners staan waar ik mij totaal niet aan stoor.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan